حرف های کاپیتان پرسپولیس پیش از بازی با الوحده

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید در بازی روز دوشنبه به مسابقه الهلال و الریان توجه کنیم و مهم این است که در ورزشگاه آزادی الوحده را شکست بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجلال حسینی که در بازی آخر تیمش مقابل سیاه‌جامگان غایب بود درباره وضعیت فعلی‌اش گفت: من در چند بازی به دلیل دردی که در ناحیه عضلات شکم داشتم، با شرایط سختی به میدان رفتم. قبل از بازی آخر هم با تصمیم آقای برانکو در تهران ماندم تا استراحت کنم. خوشبختانه از دیروز با تیم تمرین کردم و مشکلی برای همراهی تیمم در بازی با الوحده ندارم.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات بازیکنان پرسپولیس برطرف شود، تأکید کرد: به‌هر حال مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند و مدیران پرسپولیس قول داده‌اند که به این موضوع رسیدگی کنند. ما در حال حاضر روی بازی با الوحده امارات تمرکز کرده‌ایم، چون این یک مسابقه مهم برای تیم ما محسوب می‌شود.

حسینی با اشاره به شانس پرسپولیس برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در حال حاضر همه چیز در اختیار ما نیست و باید دید که چه اتفاقاتی در روز آخر رقم خواهد خورد. نکته مهم این است که ما نباید به نتیجه بازی الریان و الهلال توجه کنیم و ابتدا باید خودمان در ورزشگاه آزادی الوحده را شکست بدهیم. از هواداران هم می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و امیدوارم با حضور آنها برنده شویم و به مرحله بعدی برویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در فصل جاری نیمکت قوی نداشت گفت: ما چند بازیکن داشتیم که جدا شدند. امید عالیشاه و نوراللهی به تراکتورسازی رفتند، چند بازیکن دیگر راهی تیم‌های لیگ برتری شدند و ساسان انصاری هم از پرسپولیس جدا شد. به‌هر حال ممکن است هر تیمی با چنین شرایطی مواجه شود، ولی مهم این است که همه بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس تلاش کردند.

وی در مورد عملکردش در فصل جاری گفت: وقتی به پرسپولیس آمدم می‌دانستم که کار سختی دارد و تمامی بازیکنان جدید و قدیم باید خودشان را با تیم هماهنگ می‌کردند. من می‌دانستم در بزرگ‌ترین تیم آسیا بازی می‌کنم و تمام تلاشم این بود که به پرسپولیس کمک کنم. فکر می‌کنم امسال سخت‌ترین فصل فوتبالی‌ام بود که آن را پشت سر گذاشتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید