دور جدید تمرینات ملی‌پوشان تکواندو آغاز شد

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2017، پس از حضور در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و کسب عنوان قهرمانی در این رویداد، از صبح امروز (شنبه) با حضور 13 هوگوپوش در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌ملی تکواندوی مردان کشورمان که پس از بازگشت از جام ریاست فدراسیون جهانی به استراحت پرداختند، از صبح امروز (شنبه) تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردند.


آرمین هادی پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سالار وحیدی، امیرحسین ساسان، مسعود حجی زواره، پوریا عرفانیان، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

هوگوپوشان شایسته کشورمان که مهیای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان می شوند زیر نظر مهدی بی باک (سرمربی) و علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص اعلام اسامی این تکواندوکاران به روابط عمومی فدراسیون گفت: بعد از حضور در تورنمنت یونان از امروز تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌کنیم و عملکردها، نتایج و شرایط تکواندوکاران مد نظر قرار می‌گیرد سپس ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید