خداحافظی فراز کمالوند با گسترش فولاد/ در هفته پایانی با شخصیت بودیم!

سرمربی گسترش فولاد می‌گوید از اینکه توانسته با کسب مقام هشتمی بهترین رده تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را کسب کند، خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادن گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم خوب بازی کردند. با توجه به اینکه کریمی روی نیمکت صنعت نفت بود نسبت به تفکرات من شناخت داشت. یک ضربه ایستگاهی برای ما اتفاق افتاد و یک گل زدیم. خوشحالم لیگ را با پیروزی به پایان رساندیم. دوست نداشتم این سه امتیاز را بگیریم چون کسی روی نیمکت صنعت نفت نشسته بود که حق استادی به گردن من دارد ولی فوتبال یک رقابت جوانمردانه است. بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را گرفتیم. در چهار، پنج سالی که در لیگ برتر بوده برای اولین بار هشتم بود.

او درباره نمایش محمد نصرتی  در این بازی گفت: محمد نصرتی بازی خوبی را امروز نسبت به بازی گذشته به نمایش گذاشت. خیلی خوشحالم که اسدی و نصرتی نشان دادند  سن یک عدد است. تیم ما از نظر گل خورده هم بسیار خوب بود.

کمالوند با بیان اینکه امروز آخرین باری بود که روی نیمکت گسترش فولاد نشست، افزود: بعد از دو فصل و نیم خیلی خوب، خدا کمک کرد که سربلند و سر افراز باشگاه را ترک کنم. از هفته‌های گذشته جلسه‌های متعددی با  سمندر و زنوزی داشتم. نهایت قدردانی و سپاس را از هر دو نفر دارم. از مجموعه باشگاه گسترش فولاد هم تشکر می‌کنم. گسترش فولاد در حال سقوط بود و امروز که تیم را ترک می‌کنم گسترش فولاد یک تیم با شخصیت شده است. این به لطف بازیکنان جوانمرد باشگاه بوده است. خیلی مشکلات داخل تیم داشتیم ولی بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. در رختکن هم با بازیکنان خداحافظی کردم. سمندر هم آخرین روز کاری خود را سپری کرد و خوشحالم من و سمندر در روزی از گسترش فولاد می‌رویم که نتایج خوبی ار کسب کردیم.

او با تشکر از مالک باشگاه گسترش فولاد درباره لیگ برتر گفت: لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم از تاج، بهاروند و فتحایب تشکر می کنم. بهترین لیگ تاریخ مسابقات لیگ برتر را شاهد بودیم.

کمالوند گفت: قبل از بازی به بازیکنان نگفته بودم از باشگاه جدا می‌شویم. امیدوارم گسترش فولاد با مدیرعامل و مربی جدید خود نتیجه خوبی بگیرد. سمندر از مدت‌ها قبل می‌خواست جدا شود و من هم فکر می‌کنم نیاز به تغییر داشتم. من تیم در حال سقوط را گرفتم و در دو سال اخیر به تیم‌های بالای جدول نزدیک شدیم. روند خوب بود اما فکر می‌کنم دوستان دیگر هم باید شانس خود را امتحان کنند.

او درباره مقصد بعدی‌اش گفت: من مذاکرات بسیار طولانی با دو تیم لیگ برتری داشتم. یکی نزدیک شمال بود و یکی از نزدیک جنوب کشور است. تیم شمالی زیادی داریم. سپید رود و ملوان و تیم‌های تهرانی هم شمالی هستند! من با اجازه زنوزی و سمندر در ۱۰ روز گذشته مذاکره کردم. در ریز مذاکره من هم هستند. فکر می‌کنم تا دوشنبه یا سه شنبه تیمم معرفی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید