فرهاد کاظمی: ما 19 امتیاز طلب‌کاریم/ چند پنالتی برای ما گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی گفت: در طول فصل ۸ پنالتی را برای ما نگرفتند و ۱۹ امتیاز طلبکاریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا گفت: سه مسابقه بود که ما از گردونه رقابت‌های لیگ برتر حذف و سقوط کرده بودیم چیزی که برای ما مهم بود شرافت ورزش بود احساس می‌کردیم با این 13 بازیکن باید ادامه دهیم. در این 13 بازیکنی که ما آورده بودیم 5 نفر در لیگ برتر بازی نکرده بودند. کاخا بازیکن گرجستانی را به زور آمپول به میدان فرستادیم از دقیقه 30 می‌خواست که تعویض شود اما دست‌مان بسته بود.

وی افزود:  چیزی که برایمان مهم است اینکه بازیکنانم کارهایی را که خواسته بودیم انجام دادند جا دارد به حسین فرکی و مجموعه سایپا خسته‌ نباشید بگویم. اکثر بازی‌های آنها را دیده بودم که بدشانس بودند اما چیزی که برای ما مهم بود اینکه تا آخرین لحظه ایستادگی کنیم.

کاظمی اضافه کرد: من قبلاً هم گفته‌ام 70 درصد کار مسئولان باشگاه هستند 30 درصد بازیکنان، کادر فنی و پزشکان تیم و فرهاد کاظمی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. نمی‌دانم کیفیت فوتبال ما را دیده‌اید یا خیر اما بچه‌های ما با وجود کمبود نفرات فوتبال بازی کردند. دست‌مان خیلی خالی بود و این اولین بار است که می‌گویم اما ما واقعاً 19 امتیاز طلب‌کاریم هر طور حساب می‌کنم چند پنالتی برای ما گرفته نشد. ما دل‌مان می‌خواست که قضاوت‌ها طوری باشد که این‌قدر متضرر نشویم. دل‌مان می‌خواست یک بار کمیته داوران ما را صدا کند و بگوید که اشتباه کرده‌ایم. داوران 8 پنالتی برای ما نگرفتند. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی در مورد اتفاقات رخ داده در این مسابقه گفت: در فوتبال بزرگی و کوچکی از بین رفته است حاجی‌لو اگر در گوش من هم بزند بزرگ است و هرچه بر روی نیمکت گفت من سرم را پایین انداختم. همه کسانی که در این فوتبال خاک خوردند باید احترام‌شان حفظ شود. 

کاظمی در مورد اینکه صحبت‌تان با هواداران چیست، گفت: به آنها گفتم تمام تلاشم را انجام دادم یک جلسه هم سر تمرینات غیبت نداشتم. از لحاظ کار فنی همه چیز درست بود کارشناسان فنی می‌توانند این را بگویند. 

وی در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه با شهرداری تبریز از شما حمایت کردند یا خیر، گفت: در آن جلسه‌ای که رفتیم به خاطر شهردار تبریز نبود. تشکر من به این خاطر بود که در این اوضاع فوتبال یک مرد پیدا شد و گفت تمام مخارج باشگاه را می‌دهم. من نجفی شهردار تبریز را فقط یک بار در تمرین دیدم و اگر تشکری هم کردم به خاطر حمایت‌شان بوده نه چیز دیگری. کسانی که روح‌شان بالا است و شهامت دارند را دوست دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید