علی دایی: خیلی وقت است که راه را کج می‌رویم و راه‌مان به بیراهه است

سرمربی نفت تهران می گوید تیمش شایسته شکست برابر تراکتورسازی نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:  بازی متعادلی را شاهد بودیم. ما نباید بازی را می باختیم. تراکتورسازی از یک شانسی که خودمان ایجاد کردیم به گل رسید. دروازه‌بان و مدافعان ما می‌توانستند بهتر عمل کنند. در طول بازی موقعیت ما خطرناک‌تر از موقعیت‌های تراکتورسازی بود. در نیمه دوم می‌توانستیم دو بار کار را تمام کنیم اما متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم. به تراکتورسازی تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: تمام سعی‌مان را می کنیم که هفته آینده در جام حذفی مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسیم.

سرمربی نفت گفت: بازیکنان ما با غیرت هستند. هیچ کدام از تیم‌ها شرایط ما را نداشتند. خود من هم چنین شرایطی را ندیده بودم. همه این شرایط دست به دست هم داد که بازیکنان ما خیلی وقت‌ها زمین برای تمرین نداشته باشند. هضم این اتفاق‌ها خیلی سخت است. بازیکنان ما خیلی وقت اسیت که با غیرت بازی می‌کنند. ریالی پول نگرفته‌اند و  با غیرت بازی می‌کنند. مدیون همه آن‌ها هستم. امیدوارم در هفته آینده هم خوب کار کنند تا خودمان را برای حساس‌ترین بازی این فصل آماده کنیم.
دایی درباره لیگ شانزدهم گفت: با اینکه وقفه‌هایی در لیگ به وجود آمد و بازی‌ها را از هیجان انداخت، لیگ خوبی را شاهد بودیم و تیم شایسته‌ای به مقام قهرمانی رسید. امیدوارم در سال‌های آینده لیگ‌مان را بهتر برگزار کنیم.

او گفت: خیلی وقت است که راه را کج می‌رویم و راه‌مان به بیراهه است. مشکلات مختلفی داریم. حیف است که تراکتورسازی با این همه هوادار دچار چنین مشکلاتی در طول فصل شد. ما خیلی وقت است که از سوء مدیریت در فوتبال‌مان رنج می‌بریم.
دایی درباره بازیکن پدیده لیگ شانزدهم گفت: در لیگ امسال به آن صورت پدیده خاصی را ندیدم که بتواند بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد.
سرمربی نفت درباره شرایط  متفاوت تیمش در نیمه نخست و نیمه دوم اظهار کرد: ما شروع بهتری نسبت به تراکتورسازی داشتیم اما در نیمه نخست به جز 10- 15 دقیقه تراکتور سازی بدتر از ما بود. بازی پایاپایی بود.
دایی درباره اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های آذربایجانی داشته باشد قبول می کند گفت: این دست من نیست. سال قبل با صبا قرارداد بستم. امسال هم در 10 روز یک تیم خوب جمع و جور کردم اما همه چیز را رها می‌کنند. بعضی چیزها دست ما نیست. زمانی که در پرسپولیس بودم، تغییر وزیر باعث شد از پرسپولیس جدا شوم.  متاسفانه به گونه‌ای بود که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردیم و نتوانستم 20 درصد مسائل فنی را که در نظرم بود اجرا کنم. در ابتدا همه قول می‌دهند و همه چیز گل و بلبل است اما بعد از مدتی همه چیز فراموش می‌شود.

او درباره شرایط زمین ورزشگاه خرمشهر گفت: تا این لحظه با توجه به چیزهایی که شنیدم زمین خرمشهر آماده برگزاری بازی فینال نیست و از کیفیت بازی کم می‌کند. این استادیوم کیفیت لازم را ندارد و به سازمان لیگ پیشنهاد می‌کنم اگر شرایط طوری بود که نتوانستیم در آن زمین بازی کنیم، بازی را به استادیوم تازه تاسیس امام رضا (ع) مشهد منتقل کنند. این زمین چمن خوبی دارد و در جوار حرم امام رضا است.
سرمربی نفت درباره هواداران تراکتورسازی که او را تشویق کردند، گفت: تراکتورسازی بدون هوادارانش حرفی برای گفتن ندارد و  من مدیون همه آن‌ها هستم که بر خلاف همیشه امسال من را مورد لطف خود قرار دادند. البته نمی‌گویم که سال‌های قبل هم به من بدی کردند همیشه به من لطف داشتند. هر موقع به تبریز آمدم مردم به من لطف داشتند و امروز من را شرمنده کردند.

دایی گفت: استادیوم باید شرایط لازم برای برگزاری بازی فینال را داشته باشد.  
او درباره لقب شهریار که به او داده‌اند نیز گفت:  استاد شهریار کسی بود که لنگه او را دیگر نمی‌بینیم. مردم به من لطف دارم و ان شاء‌الله لایق این لقب باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید