حرف های منصوریان درباره هدفش برای فصل بعد استقلال

سرمربی تیم استقلال پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ شانزدهم گفت که خوشحال است از مسیر سخت فصل عبور کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان بعد از نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر، درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت: خدا را شکر می‌کنم و شکر می کنیم که در این مسیر سخت از اول فصل عبور کرده‌ایم.

او افزود: تشکر می‌کنم از هواداران که به ما اعتماد داشتند. تمام این موفقیت ناشی از اعتماد هواداران به ما بود. در روزهای سخت که هیچ وقت در فوتبال تمام نمی‌شوند، اطمینان این هواداران  بعد از خدا پشت ما بود. در روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. آنها لایق بهترین‌ها هستند. امسال خیلی شرایط سختی داشتیم و با وجود تغییرات زیاد توانستیم به پایان خوبی برسیم.

سرمربی استقلال درباره مصاف سه شنبه تیمش، عنوان کرد: بازی سختی با التعاون داریم و با وجود پیروزی در بازی رفت، کار سخت است. خیلی باید زیرک و باهوش باشیم. نمی‌خواهم احساساتی کار کنیم و می‌خواهم حرفه‌ای گری کنیم و به صدر جدول هم نیم نگاهی داشته باشیم. تکلیف گروه سوم یک روز زودتر از ما روشن می‌شود و من امیدوارم که ذوب آهن حتما صعود کند.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره هدفش برای فصل بعد چیست، گفت: اگر بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و پلی آف را هم پشت سر بگذاریم، سال ۹۶ سال خیلی خوبی برای ما خواهد بود. به استخوان بندی تیممان دست نمی‌زنیم و حفظ ستاره‌ها اولویت ما هستند و با دو، سه تغییر می‌خواهیم سال بعد در این موقع یک گام بلندتر برداریم. یک راه بیشتر نداریم و آن هم زحمت کشیدن است.

او در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین لحظه‌اش در فصل جاری چیست و اگر به گذشته برگردد کاری بوده که آن را انجام ندهد، گفت: اگر به عقب برگردیم، جلوی یکی، دو ایراد اساسی را می‌گیرم. مسیرمان را تغییر دادیم و به یک نقطه خوب رسیده‌ایم. دو، سه نقطه شیرین هم داشتیم. یکی بازی با السد بود که همه مردم ایران بعد از بازی با خسرو حیدری خوشحال شدند و دومین نقطه عطف ما داربی برگشت بود. ضمن احترام به پرسپولیس، می‌دانستیم که فاصله کمی تا داربی داریم و سومی هم امروز بود. احساس کردم این سه، چهار دقیقه آخر در داخل زمین هستم. امروز ۸۵۰۰ متر در داخل محوطه فنی حرکت کردم و  اگر این را حفظ کنم به وزن ایده‌آلم می‌رسم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات مالی تیمش اضافه کرد: ما یک سامانه داریم که شامل حال تراکتورسازی و پرسپولیس هم می‌شود. ما با سامانه *۷۳۰# می توانیم در کنار همراه اول و بانک کوثر به لحاظ مالی به شرایط خوبی برسیم و ستاره های خود را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیمه دوم موتور تیمش روشن می‌شود، عنوان کرد: خدا نکند اتفاقی در بازی با التعاون رخ دهد. یکی از دلایل این مسئله این است که بازی‌های ما خیلی فشرده است. البته تیم ما هم به بازی‌های سهل الوصول نگاه می‌کند. تیم ما از دقیقه ۷۰ تا ۹۰ به حریفانشان چربش دارند و این نشان دهنده آمادگی تیم ماست. ما با شروع مسابقه باید هرطور شده حریفانمان را کنترل کنیم و این عیبی که شما گفتید را باید سعی کنیم برطرف کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید