پس از پایان لیگ برتر

برانکو: مهم‌ترین دیدار فصل پرسپولیس بازی مقابل الوحده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی کردیم از بهترین بازیکنان مقابل سیاه‌جامگان استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست مقابل سیاه جامگان گفت: پرسپولیس همیشه بهترین است و سعی می‌کند در رتبه‌های بالای جدول باشد. ما سعی کردیم از بهترین بازیکنان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: سعی کردیم در مقابل سیاه جامگان بازی را کنترل کنیم. این تیم شرایط سختی برای بقا در لیگ برتر داشت و می‌دانستیم که تلاش زیادی می‌کند تا بتواند در مقابل ما امتیازات کامل را بگیرد. سعی کردیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به حریف فشار بیاوریم که این مهم رخ نداد. از بازیکنان و کادر فنی سیاه جامگان به خاطر این نوع بازی جذاب و جوانمردانه تشکر می‌کنم و به آن‌ها بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دیدار فصل پرسپولیس در روز دوشنبه در مقابل الوحده امارات است. می‌خواهیم فصل را با برد و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم. پرسپولیس همیشه دوست دارد برنده باشد و این وسیله‌ای برای رسیدن به هدفش است.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض کامیابی‌نیا و طارمی و شروع نیمه دوم توضیح داد: می‌خواستیم با استفاده از این دو بازیکن، نبض بازی را در دست بگیریم. بازیکنانم جنگندگی لازم را داشتند اما نمی‌توانستند بازی را کنترل کنند. اگر فرشاد و کمال می‌توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند، می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان اظهار کرد: با توجه به دیدار آخر و رسیدن به انتهای فصل می‌خواستیم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم و به بعضی از بازیکنان تاثیرگذار خود برای دیدار با الوحده استراحت دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید