کرانچار: خوشحالم سپاهان مجددا به جمع مدعیان بازگشته است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر استقلال دو گل زیبا و البته تاکتیکی دریافت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زلاتکو کرانچار پس از شکست مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، در نیمه اول بازی خودمان را تحمیل کردیم و پیروز به رختکن رفتیم اما دو گل زیبای استقلال و دو اشتباه خودمان باعث شد پیروزی را از دست دهیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در دو صحنه استقلال با کار تاکتیکی خوب و دو اشتباه فردی بازیکنان ما موفق به گلزنی شد. جو فوتبالی خوبی در بازی حاکم بود و به استقلال تبریک می‌گویم. به تیم خودمان و بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم که توانستیم سپاهان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و بازی زیبایی را ارائه دهیم.

کرانچار درباره آینده‌اش در سپاهان اظهار داشت: به محض بازگشت به اصفهان مذاکرت را با باشگاه آغاز می‌کنیم. خوشبختانه دو طرف موفق شدیم پایه و اساس خوبی را برای توافق ایجاد کنیم اما همانطور که گفتم باید به اصفهان برگردیم تا ببینیم توافق نهایی حاصل خواهد شد یا خیر.

 کرانچار همچنین در نشست خبری گفت: خوشحالم هواداران از بازی لذت بردند و ما و استقلال شریک این بازی زیبا بودیم. فقط ناراحتم حضور 6 هفته‌ای حضورم در سپاهان با باخت همراه شد اما سپاهان قدرت خود را نشان داد. امیدوارم به خوبی استراحت کنیم تا ببینیم فصل بعد چه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگرچه عملا امید صعود ما امروز به نا امیدی تبدیل شد اما این هیچ تغییری در وضعیت باشگاه سپاهان ایجاد نمی‌کند. ما با 4 برد و یک تساوی و یک باخت روند صعودی خود را نشان دادیم. با آوردن چند بازیکن و اصلاح چند پست مجددا شاهد سپاهان پرقدرت خواهیم بود. خوشحالم سپاهان مجددا به جمع مدعیان بازگشته و این امید را به ما می‌دهد فصل بعد مجددا برای قهرمان تلاش کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: به نظر من در جریان مذاکره دو طرف فضای خوبی را برای تمدید قرارداد ایجاد کردند اما اجازه بدهید با بازگشت به اصفهان در جلسه نهایی شرکت کنیم. من امیدوارم دو طرف با اندکی تعامل به توافق برسند ولی باید برای آن اندکی صبر کرد.

کرانچار در خصوص پایان قرارداد چند بازیکن سپاهان و برنامه این باشگاه برای جذب بازیکن و تقویت این تیم در فصل بعد عنوان کرد: این سوال نخست من در اولین جلسه برای تمدید قرارداد بود و بحث مالی نداشتم. ابزار نخست مربی را بازیکن تشکیل می‌دهند و 6 بازیکن ما قراردادشان تمام می‌شود. این 6 نفر ساختار تیم را تشکیل می‌دهند و با جذب چند بازیکن اصلاح ساختار  انجام داد. سوال من این بود باشگاه از لحاظ مالی بودجه دارد بازیکنانی چون خلیل‌زاده، حاج‌صفی و جپاروف را نگه‌دارد و چند بازیکن را جذب کند. امیدوارم باشگاه بتواند پاسخ خوبی بدهد و در این جلسه من خیلی واضح‌تر جواب این سوال را دریافت می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید