میثاقیان: پرسپولیس نیاز به تعریف ندارد

سرمربی تیم سیاه‌جامگان معتقد است که حریف فردای تیمش نیاز به تعریف ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان - پرسپولیس، اظهار داشت: تیمی که قهرمان می‌شود، اگر چه بازی‌هایش در ادامه راحت‌تر می‌وشد، اما حریف ما پرسپولیس است. تیمی که همیشه و در هر شرایطی بزرگ است. آنها تا حدی خوب هستند که نیازی به تعریف ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌‌شود او تخصص زیادی در نگه داشتن تیم‌ها و جلوگیری از سقوط آنها دارد، افزود: من به این حرف و حدیث‌ها کار ندارم اما در این چند سال اخیر توانسته‌ام 6 تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورم و دو تیم را هم در لیگ برتر نگه داشتند. هر کدام برای من جذابیت‌ خاص خودش را داشت اما مهمترین و شیرین‌ترین آن تیم سیاه‌جامگان است که امیدوارم بتوانم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. من در 8 بازی آخر هدایت این تیم را بر عهده گرفتم که باید برای بقا 5 برد کسب می‌کردیم که واقعاً کار بسیار سختی بود. اما خدا را شکر می‌کنم طوری ادامه دادیم که در بازی آخر هنوز شانس بقا داریم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان یادآور شد: من کاری ندارم فردا در بازی‌های دیگر چه نتایجی رخ می‌دهد بلکه باید همه تمرکزمان روی بازی خودمان گذاشته و با شکست پرسپولیس امیدوار باشیم که نتایج دیگر به نفع ما رقم می‌خورد. من به بازیکنانم گفتم وقتی در بازی قبل در دقایق پایانی پنالتی حریف گل نمی‌شود یعنی اینکه خواست خدا بوده که ما آن بازی را نبازیم و انشاءالله فردا جشن بقا بگیریم.

میثاقیان با بیان اینکه با کمترین بازیکن به مصاف پرسپولیس پر مهره می‌رود گفت: تیم من واقعاً خسته است. اگر الان اعلام کنم دو بازی دیگر باقی مانده است مطمئن باشید بازیکنان من برای بازی بعد توان ندارند چون واقعا در این 7 بازی اخیر از جانشان برای تیم مایه گذاشتند. فردا هم هر چه توان خواهند داشت برای پرسپولیس خرج خواهند کرد. واقعا در این هفته‌های پایانی هیچ تیمی به اندازه تیم‌های انتهای جدول فشار را تحمل نمی‌کنند و واقعاً حضور در این تیم‌ها در این هفته‌های پایانی سخت و پراسترس است. البته من این شرایط را ترجیح می‌دهم به اینکه که بخواهم مربی تیمی باشم که بازی‌های باقیمانده تشریفاتی باشد. به نوعی عاشق اینجور شرایط‌ها هستم.

وی درباره آینده خودش در تیم سیاه‌جامگان نیز تصریح کرد: من همه خانواده‌ام در مشهد زندگی می‌کنند و تمام زندگی‌ام اینجاست، خوشحالم که الان سرمربی سیاه‌جامگان هستم. قرار بود ابتدای فصل بیایم اما قسمت نشد و به بادران رفتم. الان هم اعتقاد دارم 4،5 بازی زودتر به سیاه‌جامگان می‌آمدم که در آن صورت اوضاع فرق می‌کرد.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در این باره افزود: من بیراه نمی‌گویم اعتقادم این است که هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد ما در این 2 ماه نهایت تلاشمان را کردیم و با هم یکدل و متحد شدیم و با قلبمان بازی کردیم و خدا را شکر نتایج خوبی به دست آوردیم انشاءالله به خواست خدا در لیگ خواهیم ماند.

میثاقیان با تمجید از پرسپولیس اضافه کرد: تیمی که در غیاب 4 بازیکن اصلی خودش الهلال را در عمان به آن شکل تحت فشار قرار می‌دهد تا حدی که داور دو پنالتی به سودش نمی‌گیرد مسلماً تیم قدرتمندی است. من امیدوارم فردا هواداران بحث استقلال و پرسپولیس را فراموش کنند و از تیم شهرشان حمایت کنند تا انشاءالله مشهد فصل آینده هم 2 نماینده داشته باشد که در آن صورت تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال سالی دو بار به مشهد خواهند آمد و اینطوری برای طرفداران این تیم در استان بهتر است.

وی درباره بحث تقسیم سکوها برای هواداران نیز گفت: من پیر شده‌ام و خودم را درگیر این مسئله را نمی‌کنم تمام تمرکزم روی مسائل فنی است. اما اینکه چند درصد ورزشگاه در اختیار هواداران حریف باشد را سرپرست تیم پیگیری می‌کند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان گفت: ما برای بازی فردا 12 نفر را در اختیار داریم که امیدوارم هیچ یک تا زمان بازی سرما نخورند. ما در این هفته‌های اخیر بدشانسی زیاد آوردیم. بادامکی مصدوم شد. حسینی کارش به بیمارستان کشید و یک بازیکنمان در بازی قبل و در جریان مسابقه حالش بد شد. بازیکن جوان نداریم اما در این هفته‌ها بازیکن با تجربه به کار ما می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید