حسینی : امیدوارم فصل را با کسب یک جایگاه خوب به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید دنبال جایگاه مشخصی نبودیم و در این لیگ توانستیم تا اندازه زیادی به خواسته‌هایمان برسیم. ب

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجتبی حسینی پیش از دیدار ذوب آهن مقابل پدیده گفت: فردا آخرین بازی لیگ است و امیدواریم با یک نتیجه خوب جایگاه ‌مان را ارتقا دهیم و فصل را با یک جایگاه خوب به پایان برسانیم.  پدیده هم تیم خوبی است. آن‌ها توانسته‌اند پیشرفت زیادی کنند. با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ام پدیده همیشه خوب بازی می‌کند و تیم یکدستی است اما من هم شناخت خوبی از این تیم دارم و امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم و نتیجه‌ای که شایسته ذوب آهن است را به دست بیاوریم. تیم هدفمند و جوانی هستیم و خوشحالم که من در این مجموعه اثرگذاری جزئی داشتم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: همام مصدوم و حجت حق‌وردی نیز محروم است.

حسینی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌تان چه جایگاهی برای ذوب آهن بود افزود: دنبال جایگاه مشخصی نبودیم. به دنبال جمع و جور کردن تیمی خوب بودیم و بدون اینکه وابسته به کسی باشیم تا اندازه زیادی توانستیم به خواسته‌هایمان برسیم.

حسینی درخصوص قراردادش نیز گفت: قراردادم امسال تمام می‌شود. فعلا صحبت خاصی نشده است. تمام تمرکزم بر روی بازی‌های باقی مانده است تا بتوانیم با موفقیت تمام کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید