رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سیاه جامگان

برانکو با توجه به بازی حساس برابر الوحده امارات و فاصله نزدیک آن تا دیدار با سیاه جامگان، قصد دارد در بازی فردا بیشتر از نیروهای ذخیره خود سود ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جدال سرنوشت ساز سرخپوشان با نماینده امارات که پیروزی در این بازی می تواند درصد صعود این تیم را افزایش دهد، باعث شده برانکو به دنبال این باشد تا در دیدار برابر سیاه جامگان بیشتر از نیروهای ذخیره خود سود ببرد که این مساله می‌تواند به ذخیره انرژی بازیکنان و آمادگی آنها برای دیدار مقابل الوحده کمک کند.

وحید امیری، محمد انصاری و سروش رفیعی سه بازیکنی هستند که به طور قطع شرایط بازی برابر سیاه جامگان را به دلیل مصدومیت و محرومیت دارا نیستند و نفرات جایگزینی برای آنها در این دیدار حساس برابر سیاه جامگان در نظر گرفته شده است. 

در این بین استفاده از نیروهای ذخیره پلانی است که برانکو طی تمرینات سه روز اخیر آن را مورد بررسی قرار داده است تا با حفظ روحیه جوانمردی با توجه به اهمیت این دیدار برای سه تیم سایپا، صبای قم و سیاه جامگان مشکلی برای دیگر تیم‌ها ایجاد نشود.

گفته می‌شود حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا جزو سه بازیکنی هستند که در کنار وحید امیری، محمد انصاری و سروش رفیعی احتمالا از ترکیب سرخپوشان خارج شده و نفرات ذخیره جانشین آنها خواهند شد. 

خروج بیرانوند از ترکیب اصلی که حضور موفقیت آمیزش در جدال برابر الوحده می‌تواند نقش پررنگی در پیروزی این تیم ایفا کند، به بوژیدار در بازی پایانی لیگ فرصت خودنمایی مجدد خواهد داد. دروازه بان کروات سرخپوشان در چند دیداری که بیرانوند به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شده بود، عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته بود و بعید به نظر می‌رسد باعث شود خلا بیرانوند در دیدار برابر سیاه جامگان مشهود شود.

در غیاب محمد انصاری نیز بار دیگر محسن ربیع خواه در قلب دفاعی در کنار سیدجلال حسینی قرار خواهد گرفت و محمد امین آرام طبع نیز بالاخره طلسم حضورش در ترکیب اصلی و رسمی این تیم شکسته می‌شود تا در جناح چپ جانشین حسین ماهینی شود که برای سومین بار به دنبال حضور در ترکیب منتخب هفته آسیاست و برای جدال مقابل الوحده انگیزه دارد.

کامیابی نیا دیگر بازیکنی است که احتمالا با استراحت برانکو ایوانکوویچ در این بازی مواجه خواهد شد تا شهاب کرمی تجربه اولین بازی فیکس خود با پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورد. اهمیت حضور موفقیت آمیز کامیابی نیا برابر الوحده با توجه به بازی تهاجمی احتمالی سرخپوشان برابر نماینده امارات باعث می‌شود تا خطر ضدحملات حریف افزایش یابد و کامیابی نیا با انرژی ذخیره شده در بازی سیاه جامگان می‌تواند عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد.

سامان نریمان جهان نیز دیگر بازیکنی است که به ترکیب اصلی سرخپوشان خواهد رسید تا جانشین سروش رفیعی در ترکیب این تیم شود و امیدوار باشد عملکرد او بار دیگر رضایت برانکو را به همراه داشته باشد. 

در شرایط فعلی به نظر می‌رسد این تغییرات احتمالی است که برانکو برای جدال مقابل سیاه جامگان پیش بینی کرده است. تغییراتی که باعث برهم خوردن هارمونی ترکیب این تیم نخواهد شد و روح بازی جوانمردانه نیز برقرار می‌شود. 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان فردا از ساعت 18 و در استادیوم ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید