رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین:رکوردهای خوبی در اردوی اول به ثبت رسید

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین نسبت به رکوردهای اردوی اول تیم ملی ابراز رضایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین در پایان اولین اردوی تیم ملی در سال جدید ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری این تمرینات گفت: این تمرینات از نظر فنی بسیار خوب بود و از نظر زمین هم شرایط مناسبی داشتیم و سایت تیراندازی با کمان مجموعه آزادی برای تمرینات ما بسیار مناسب بود.

کهتری افزود: در این 10 روزبرنامه خوبی تدوین شد و با توجه به اینکه اعضای تیم ملی پس از مسابقات پارالمپیک ریو اردو نداشتند و به صورت پراکنده تمرینات شخصی را دنبال می‌کردند، باید با فشاری منطقی کار را آغاز می‌کردیم و در کنار آن بدنسازی هم انجام می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و با روالی منطقی به تمرینات پرداختیم و در کنار آن اصلاح تکنیک کمانداران جدید و همین طور تنظیمات کمان‌های آنها هم صورت گرفت.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در این اردو رکوردهای خوبی به ثبت رسید و هم کمانداران جدید و هم کمانداران قدیم بسیار خوب عمل کردند. انگیزه ای بالا در اعضای تیم ملی به وجود آمده و در فضایی دوستانه رقابتی سالم شکل گرفته است.

رئیس انجمن تیر و کمان در ادامه گفت: خوشبختانه حدود 60 درصد از آنچه مورد نظرمان بود در این اردو محقق شد و آن درصدی هم که اتفاق نیافتاد به خاطر کمبود زمان بود. اردوی بعدی تیم ملی خرداد ماه در یکی از شهرستان ها و با همین نفرات برگزار می‌شود و پس از آن مشخص می‌شود که چه نفراتی به مسابقات جمهوری چک اعزام می‌شوند و از این رو اردویی تعیین کننده است.

کهتری در ادامه اضافه کرد: در پایان اردوی خرداد ماه جمع بندی از عملکرد دو اردو انجام می شود و نفراتی که اعزام نمی شوند به صورت موقت از تیم جدا می شوند تا در شهرهای محل سکونت به ادامه ی تمرین بپردازند و با آمادگی بیشتر به تیم بپیوندند.

وی افزود: البته مطلوب برای ما این است که تمام نفرات دعوت شده را به مسابقات اعزام کنیم اما به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد،نفراتی که عملکرد بهتری دارند به مسابقات جمهوری چک اعزام خواهند شد. به همین منظور برای آقایان رکورد نفر دوم دنیا یا مدال نقره و برای بانوان نفر سوم دنیا یا مدال برنز مشخص شده و افرادی که رکوردهایشان در این حد باشد به مسابقات اعزام می شوند و البته باید اضافه کنم که علاوه بر رکورد، نظرات مربیان و فاکتورهای دیگر نظیر نظم و سایر موارد نیز حائز اهمیت است.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در این اردو خانم نعمتی نیز حضور داشتند و با توجه به پشت سر گذاشتن دوره ی درمان برای رفع آسیب دیدگی، با برنامه‌ای خوب و آرام تمرینات خود را آغاز کرد و با روحیه ای عالی در کنار سایر کمانداران آمادگی های لازم را بدست آورد.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین از 3 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شد و روز گذشته، 12 اردیبهشت به کار خود پایان داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید