قرار داداد سرمربی پدیده برای فصل آینده امضا شد

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: محمد رضا مهاجری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال هدایت تیم پدیده خراسان را بر عهده خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا کریمویی اظهار داشت: از هفته ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا ،در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده، قرار داد امضا شد.

وی افزود: بعد از موافقت هیئت مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و ایشان نیز برنامه های خود را به ما ارایه دادند و  این برنامه ها نیز مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور ایشان برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم.

کریمویی ادامه داد: تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پرفراز ونشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولین و البته دلگرمی که هواداران به ما می دادند، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان راشاد نماییم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره اینکه این تیم چه برنامه ای برای فصل آینده دارد گفت: به هر شکل ما به دنبال کسب رده های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه ای که مهاجری ارایه داده است و ثباتی که در راس  کادر فنی ایجاد کردیم قطعا دور از دسترس نخواهد بود. هرچند این مسئله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولین استانی نیز نیازمند است.

وی درباره اینکه آیا مهاجری لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه کرده است یا خیر، اظهار داشت: قطعا مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مدنظر دارند اما منتظر هستیم تا بازی های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیئت مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه های پیش روی سرمربی تیم حمایت می کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید