سکوت موجه منصوریان درباره مهدی رحمتی

علیرضا منصوریان تا پیش از بازی تراکتورسازی، درباره نگه داشتن رحمتی برای فصل بعد مصر بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از هر کدام از نزدیکان او می‌پرسیدید چنین جوابی می‌شنیدید که منصوریان، مهدی را برای فصل بعد هم می‌خواهد و دوست دارد با او ادامه دهد اما اتفاقاتی که در دو بازی تراکتور و پدیده افتاد، گویا منصوریان را مردد کرده است.
روز گذشته بعضی از منابع خبری، از این گفتند که سرمربی استقلال دنبال گلر می‌گردد. حتی شایعه شد اخباری، گلر تراکتورسازی، در تیررس منصوریان و استقلالی‌‌هاست و منصوریان او را می‌خواهد. البته باشگاه سایپا اخیراً اعلام کرده او بازیکن آنهاست و پس از اتمام سربازی‌‌اش باید به این باشگاه بازگردد.
اگر قرار باشد استقلال واقعاً اخباری را به خدمت بگیرد، باید ابتدا از وضعیت این بازیکن مطلع شود. دیروز هرچه تلاش کردیم تا با گلر تراکتورسازی در این باره تماس بگیریم، او را پیدا نکردیم. در همین حال، علیرضا منصوریان درباره وضعیت سیدمهدی رحمتی، سکوت کرده است.

سکوت موجه
سکوت منصوریان درباره رحمتی کاملاً توجیه دارد. هنوز فصل برای استقلال تمام نشده است. آبی‌ها یک دیدار حساس با سپاهان در هفته آخر لیگ برتر دارند. این مسابقه روز 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و 5 روز بعد آبی‌ها به مصاف التعاون عربستان می‌روند. منصوریان احتمالاً از سیدمهدی رحمتی در این بازی‌ها هم استفاده می‌کند. شانس صعود استقلال از گروهش بسیار زیاد است و در این صورت، آبی‌ها دو دیدار دیگر هم به بازی‌های فصل‌شان اضافه می‌کنند. در دهه اول خردادماه، بازی‌های حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

سؤال مهم از منصوریان
وقتی استقلال چنین بازی‌هایی در پیش دارد، طبیعی است منصوریان خودش را وارد چالش تازه‌ای نکند. رحمتی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان قراردادش در استقلال بماند. قاعدتاً اگر او از حالا بفهمد در نیم فصل بعد جایی ندارد، آرام نمی‌نشیند. به همین خاطر منصوریان ترجیح می‌دهد فعلاً با سکوت جلو برود و به احتمال فراوان پس از این بازی‌ها، تصمیم نهایی خود را می‌گیرد. پس از بازی پدیده بود که بعضی از نزدیکان مربی سراغش رفتند و به او گفتند: «نمی‌خواهی برای دروازه‌ات یک تصمیم اساسی بگیری؟» که پاسخ منصوریان تنها «سکوت» بود. حالا او سکوتش را ادامه می‌دهد تا روزهای تعیین‌کننده از راه برسد. با شروع نقل و انتقالات مشخص می‌شود منصوریان گلر ملی‌پوش لیگ برتر را می‌خواهد یا نه؟

 

دیدگاه تان را بنویسید