برانکو خواستار تمدید قرارداد با ستاره تیمش شد

سرمربی پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد با ستاره تیم خود را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صادق محرمی عملکرد درخشانی در تیم پرسپولیس داشته و در قهرمانی سرخپوشان پایتخت هم نقش بسزایی  ایفا کرده است. براین اساس برانکو از مسئولان پرسپولیس درخواست کرده که قرارداد این بازیکن جوان را سه سال دیگر تمدید کنند. 

به هر حال کمتر کسی تصور می کرد که صادق محرمی با حضور رضاییان و ماهینی در دفاع راست بدرخشد و حتی برانکو را مجبور کند که2 بازیکن ملی پوش خود را در پست دیگری استفاده کند. 

درخشش محرمی در جناح چپ باعث شد که رضاییان مدتی در پرسپولیس نیمکت نشین شود بعد از آن هم  از سرخپوشان پایتخت جدا شود. حسین ماهینی هم که به آچار فرانسه پرسپولیس معروف است با عملکرد خیره کننده محرمی به جناح چپ انتقال یافت. 

با وجود اینکه محرمی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما مدیران باشگاه با دستور برانکو دست به کار شدند و از مدیر برنامه این بازیکن خواستند که برای تمدید قرارداد محرمی پای میز مذاکره بنشیند. براین اساس قرار است قرارداد این بازیکن را دو فصل دیگر تمدید کنند. 

محرمی هنوز واکنشی نسبت به پیشنهاد مدیران باشگاه نشان نداده است اما به نظر می رسد که وی نیز موافق تمدید قراردادش با پرسپولیس است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید