حرف های وحید شمسایی درباره نصف شدن بودجه تیم تاسیسات دریایی

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید با شرایطی که مسئولان این باشگاه در نظر دارند، تصمیم گیری برای ماندن در این تیم سخت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید شمسایی درباره جلسه امروزش با مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی گفت: امروز جلسه ای را با حضور آقایان حلاجی و رحمانی داشتیم. در این جلسه عنوان شد که بودجه باشگاه نسبت به فصل گذشته نصف شده است و فقط به خاطر عشق و علاقه به این رشته است که تیمداری می شود. آنها شرایط کاری را هم گفتند که خیلی مناسب نیست و همانطور که گفتم به خاطر عشق و علاقه به فوتسال این کار را انجام می دهند.

وی افزود: این شرایط کار را برای تصمیم گیری سخت کرده است. صحبت های ریز و درشتی صورت گرفت و اعلام شد با این تفاسیر، مبلغ قراردادها پایین می آید. قرار شد بنده تا دو روز آینده فکر کنم و تصمیم نهایی را بگیرم. اگر شد که در خدمت تاسیسات خواهم بود وگرنه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی مدنظر باشگاه تاسیسات درباره اینکه شرایط مالی باشگاه با شرایطی که شما برای حضور در لیگ مدنظر دارید فاصله دارد؛ گفت: بله، این کار را سخت و عجیب کرده است. اگر اینطور باشد، تعدادی از بازیکنان از تیم جدا می شوند. ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم. با کسر بودجه، تعداد زیادی خواهند رفت. من هم ارزیابی هایم را انجام می دهم تا ببینم چه می شود. باید با خودم کلنجار بروم و تصمیم بگیرم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید