جلالی: به بازیکنان جوانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم پیکان گفت: منشا را با ۱۰۰ هزار دلار جذب کردیم و طبیعی است در حال حاضر برای او بازاری تشکیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بهتر از نتیجه‌ای که به دست آوردیم از نحوه بازی خود راضی هستیم. هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم با وجود اینکه ما در میانه جدول لیگ هستیم اما بازیکنانم با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند و من به عنوان مربی باید به این جوانمان افتخار کنم. این بچه‌ها در خیلی از بازی‌ها فراتر از نتیجه فوتبال خوبی بازی می‌کردند و امروز نیز توانستیم تیم پر انگیزه و سختکوشی را شکست دهیم و از نتیجه راضی بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد پیکان در کدام نیمه راضی‌تر بوده است گفت: ما در هر دو نیمه خوب بودیم و خیلی منطقی و با حوصله بازی را کنترل کردیم. گردش توپ ما نیز در جریان بازی بسیار خوب بود و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و بازیکنانم شایسته تقدیر هستند.

جلالی در خصوص شرایطش برای فصل بعد و ادامه همکاری با پیکان گفت: صحبت‌هایی را انجام دادیم و انشاالله فصل بعد نیز در پیکان هستم.

وی در خصوص وضعیت گادوین منشا و شایعات حضور این بازیکن در پرسپولیس و استقلال گفت: قرارداد منشا یکساله بوده است و در پایان این فصل نیز به اتمام می‌رسد. ما منشا را با 100 هزار دلار جذب کردیم و طبیعی است در حال حاضر برای او بازاری تشکیل شده است. در حال حاضر رقبای ما با مبالغ بالاتر به دنبال جذب او هستند اما سعی می‌کنیم با او مذاکره کنیم تا ببینیم او را می‌توانیم حفظ کنیم یا نه. او بازیکن خارجی است که به ما گفته با هدف زندگی بهتر برای خانواده‌اش به ایران آمده است و هدف‌های خودش را دارد.

سرمربی پیکان در خصوص عدم حضورش در کنار زمین و نشستن روی نیمکت گفت: این مسئله دلیل خاصی نداشت و پورغلامی به خوبی کار را مدیریت می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید