مرفاوی: بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز بازی مقابل نفت را خوب شروع نکردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صمد مرفاوی پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت:  به خاطر ترافیکی که در اتوبان بود نتوانستم در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کنم و از این بابت عذر می‌خواهم. پیش از صحبت در مورد مسائل فنی باید بگویم امروز خدا به ما کمک کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند و سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز بازی را خوب شروع نکردیم، دلیلش هم استرس تیم ما بود. گلی زود هنگام دریافت کردیم که به لحاظ روحی روی تیم ما تاثیر گذار بود اما در ادامه به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. نیمه اول هر دو تیم موقعیت داشتند. نیمه دوم تلاش کردیم بهتر باشیم اما نفت بهتر از ما بود و باعث شد نیمه میدان را از ما بگیرند و چندین موقعیت را روی دروازه ما ایجاد کردند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: پس از اینکه بازیکنان نفت چند موقعیت خوب را از دست دادند، روحیه به تیم ما برگشت و ما توانستیم به بازی برگردیم و در دقایقی نبض بازی را در دست بگیریم و گل پیروزی‌بخش را به ثمر برسانیم.

وی گفت: خدا را شکر بازی را با برد به پایان رسانیدم و این 3 امتیاز مهم را کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی آخر هم برنده از میدان خارج شویم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید