هادی‌پور طلا گرفت

تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان با ۵ پیروزی متوالی موفق شد سومین مدال طلای کشورمان در دومین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سومین روز از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) با حضور 2163 تکواندوکار از 544 کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز شده است که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.

آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن اول کشورمان در نخستین مبارزه خود «سیمون کالیری» از ایتالیا را 20 بر 6 شکست داد، سپس «عدیل بلکدی» تکواندوکار هلندی را 19 بر 5 از پیش رو برداشت. در ادامه به مصاف «مارتیجن ویلمسن» از بلژیک رفت و با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد.

تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز «عظمت آبیبیلا» از روسیه که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد 11 بر یک برد. آرمین در فینال این رقابت‌ها به مصاف «قاسم مگمدوف» از آذربایجان دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2016 و برنز قهرمانی نوجوانان اروپا رفت و با نتیجه 9 بر 2 با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شد و مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید