سعداوی: بازیکنانم به جای تنبیه مستحق تشویق و دست‌مریزاد هستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای بازی با نفت آبادان برای ارتقای جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی تلاش می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فردا به‌دنبال این هستیم که فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم و برای ارتقای جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: با تیم بسیار خوبی بازی داریم که بازیکنان با انگیزه و خوبی در اختیار دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند. صنعت نفت مربی با تجربه‌ای دارد و وجه اشتراک دو تیم این است که هر دو خطر سقوط را احساس نمی‌کنند.

سعداوی در خصوص غایبان تیم خود در بازی فردا تصریح کرد: 4 بازیکن را در اختیار نداریم اما بازیکنان با انرژی ما فردا حاضرند به زمین بروند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند تا همه از دیدن این مسابقه لذت ببرند. ما عبدالله کرمی، اسماعیل شریفات و چاگو را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما تلاش کادر پزشکی برای رساندن این بازیکنان همچنان ادامه دارد.

سرمربی فولاد در خصوص جریمه مالی اعضای این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازیکنان تا اینجای کار به جای جریمه مستحق تشویق و دست‌مریزاد هستند و باید بیش از اینها قدر آنها را بدانیم. من از نزدیک شاهد تلاش این بازیکنان هستم و می‌بینم که برخی از اینها با درد تمرین و با آمپول بازی می‌کنند. این بازیکنان کار خود را با عرق و تعصب خاصی دنبال می‌کنند و شایسته تقدیر، تشکر و تشویق و خاص هستند. ما در حق اینها کم‌لطفی می‌کنیم.

سعداوی با بیان اینکه قبول دارد تیمش در نیم‌فصل دوم به لحاظ نتیجه خیلی خوب کار نکرده است، اظهار داشت: در این نتیجه نگرفتن عوامل زیادی دخیل بود. یکی از این دلایل بدشانسی بود چون ما در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که تبدیل به گل نشد. در برخی مسابقات مشکل داوری داشتیم و در برخی بازی‌ها نیز تفکرات فنی ما مشکل ایجاد کرد. سال اول است و اینکه تیمی تصمیم بگیرد تیمی بومی بسازد و بودجه خاصی تعریف کند، باید صبر و حوصله داشته باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به سرمایه و استعداد سرشار در استان خوزستان چرا تیم‌های خوزستانی باید دغدغه خیلی از مسائل را داشته باشند گفت: وظیفه اصلی مسئولان این است که شرایطی را ایجاد کنند تا تیم‌هایی که تمام دلخوشی مردم استان هستند به خوبی به کارشان ادامه دهند چون می‌دانم حرف‌هایی برای گفتن دارند.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد و ماندن در باشگاه فولاد صحبتی شده است، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید