هر سه نماینده ایران در روز دوم حذف شدند

در پایان دومین روز از مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی هر سه نماینده تیم اعزامی کشورمان در روز دوم این پیکارها با قبول شکست از حریفان حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از روز گذشته با حضور 21633 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی و در سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.

در دومین روز این رقابت‌ها، در گروه مردان تکواندوکاران اوزان 80- و 87- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که پوریا عرفانیان (وزن 80- کیلوگرم)، سعید رجبی و مهدی خدابخشی (وزن 87- کیلوگرم) نمایندگان ایران بودند.

در وزن 80- کیلوگرم پوریا عرفانیان در نخستین مبارزه «بوگدان گرچکین» از روسیه را 20 بر 18 شکست داد اما در دومین پیکار خود به مصاف «رائول گارسیا» اسپانیایی رفت و 3 بر 4 نتیجه را واگذار نمود.

در وزن 87- کیلوگرم مهدی خدابخشی و سعید رجبی نمایندگان کشورمان بودند. سعید رجبی در نخستین گام نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» نماینده روسیه واگذار نمود. مهدی خدابخشی نیز در گام نخست «انصار اوگاز» از ترکیه را 5 بر یک از پیش رو برداشت اما در ادامه به مصاف نماینده «ولادیسلاو لارین» رفت و نتیجه را 13 بر 18 واگذار کرده و از گردونه رقابت‌ها خارج شد. «لارین» که حریف دو نماینده کشورمان در این وزن بود مدال برنز قهرمانی جهان 2015، نقره گرندپری 2016 و طلای قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد.

اما در روز نخست این رقابت‌ها در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی بر سکوی نخست ایستاد و میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم قهرمان شد. هادی تیران‌ولی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن 58- کیلوگرم در نخستین گام 28 بر 26 نتیجه را مقابل نماینده کشور میزبان واگذار کرد، فرزان عاشورزاده تکواندوکار 63- کیلوگرم کشورمان که در نخستین مبارزه در مقابل تکواندوکار ترکیه ای 28 بر 12 به پیروزی رسیده بود، از ادامه مبارزه انصراف داد. سروش احمدی نیز پس از کسب 3 پیروزی در چهارمین مبارزه نتیجه را در «راند طلایی» به نماینده کشور بلژیک واگذار نمود.

فردا (شنبه) و در روز سوم این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 54- و 68- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که کامران مردانی‌پور، آرمین هادی‌پور، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری به عنوان نمایندگان ایران هستند.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید