جلالی: بازیکنان ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند

سرمربی تیم پیکان گفت: در حالی که لیگ رو به پایان است اما بچه‌های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: فکر می‌کنم بهترین موضوعی که می‌توانم صحبت کنم این است که کمتر از 10 روز به پایان لیگ مانده، اما بچه‌های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند.

وی افزود: وقتی بازی‌های لیگ طول می‌کشد این سطح از اشتیاق و انگیزه برای بازیکنان برای تیمی مانند ما که فقط می‌خواست در لیگ برتر بماند یک امتیاز خوب است این جوانان آینده درخشانی دارند و من این را در چهره تک تک آنها می‌بینم. به همین دلیل همواره به بازی‌هایمان امیدوارم و می‌توانم بگویم مطمئنا فردا بازی خوبی از تیم ما خواهید دید.

جلالی در مورد اینکه در هفته های پایانی لیگ برتر تیم‌های انتهای جدولی انتظار این را دارند که تمام این تیم‌ها فوتبال پاکی را به نمایش گذارند، تصریح کرد: در این زمینه من فقط می‌توانم درباره تیم خودم صحبت کنم. شما هفته گذشته هم دیدید که ما در مشهد چه بازی انجام دادیم و این قول را می‌دهم تا آخر لیگ هم به همین نحو ادامه دهیم.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه آیا لیستی را برای فصل آینده به باشگاه ارائه داده یا خیر گفت: من برنامه های خودم را آماده کرده‌ام و فکر می‌کنم فصل آینده در این تیم ماندگار خواهم بود.

جلالی درباره اینکه در صورت ماندن در پیکان قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم یک ساله است و آیا از این بابت نگرانی ندارد، تصریح کرد: آن چیزی که کمی برای ما جای نگرانی دارد همین مسئله است که قرارداد بیشتر بازیکنان ما یک ساله بوده و جوان‌های مستعد و خوبی در تیم داریم که باید آنها را حفظ کنیم. البته چیزی که من از بچه های تیم دیده‌ام این است که آنها برای باشگاهی که بستر خوبی برای پیشرفتشان فراهم کرده متعهد هستند و اینجا شرایط خوبی دارند. اشتیاق باهم بودن را بین بازیکنان می‌بینم و فکر می‌کنم درصورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم آن را حفظ کنیم. موضوع دیگری که باید بگویم این است که چند بازیکن از امید به تیم اصلی اضافه کرده‌ایم که بسیار بااستعداد هستند و آنها را زیرنظر گرفته‌ایم که در آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید.

وی درباره اینکه نظرش در خصوص تقابل با تیم سابقش چیست، اظهار داشت: صحبت خاصی ندارم و این بازی برای سایپا هم بازی مهم و خوبی خواهد بود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه سایپا فصل گذشته با او جنگ گرفتن سهمیه داشتند و به همین دلیل این مربی را کنار گذاشتند، در حالی که امسال سایپا برای نیافتادن می‌جنگند و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: من دو سال در سایپا کار کردم و سال دوم من با سختی زیادی همراه بود همواره سایپا را باشگاه بزرگ می‌دانم و مطمئنم آنها در لیگ برتر می‌مانند چون وضعیتشان آنقدر نگران کننده نیست و این تغییر و تحولات همیشه بوده و با آن کنار می‌آیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید