استارت واگذاری باشگاه تراکتوسازی زده شد + عکس

طرح واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز به منظور ایجاد ساختاری منسجم و با ثبات در این باشگاه آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای واگذاری باشگاه  تراکتورسازی تبریز اولین جلسه همفکری در راستای عملیاتی شدن این دستور با حضور پزشکیان، دبیری ، نجفی و آجورلو در تبریز برگزار شد و حاضران در این نشست به بررسی آخرین شرایط واگذاری باشگاه پرداختند.

روند واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز با حفظ ساختار مدیریتی موجود به صورتی انجام می‌شود که همچون سال‌های گذشته این تیم با ثبات و آرامش در جام‌های داخلی و بین المللی به کار خود ادامه دهد. در همین راستا پیش بینی‌های لازم برای تامین اعتبارات مورد نیاز باشگاه در سال‌های آینده صورت گرفته و انتظار می‌رود این واگذاری تاثیر مطلوبی در بهبود شرایط تیم سرخ پوش شهر تبریز داشته باشد.

ثبات مدیریتی از جمله مسائل حایز اهمیت در روند واگذاری باشگاه تراکتورسازی است که موجب می‌شود در طول مدت مراحل اجرایی روند حرکتی تیم با اختلالی مواجه نباشد و بر همین مبنا انتظار می‌رود سرخ پوشان تبریزی در فصل‌های آینده نیز شرایط مطلوبی را در این باشگاه شاهد باشند.

باشگاه تراکتورسازی تبریز در سال‌های اخیر با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از قدرت‌های با ثبات فوتبال کشور بوده که در این فصل نیز با حضور در پله‌های بالایی جدول و رسیدن به فینال جام حذفی در آستانه کسب سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی قرار دارد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید