به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی25 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه «آس» در اشاره به آخرین تمرین شاداب رئال مادرید قبل از بازی امشب لالیگا مقابل لاکرونیا از تیتر «ما اینجا هستیم» استفاده کرد. واسلوویچ، سرمربی تیم بحران‌زده اوساسونا در گفت و گویی با این روزنامه از تلاش برای متوقف کردن بارسلونا در در بازی امشب حرف زد. البته اوساسونا مقابل بارسلونای پیروز در ال‌کلاسیکو تقریبا هیچ شانسی برای رقم زدن یک شگفتی گرفتن و  امتیازگرفتن از کاتالونیایی‌ها ندارد.

 

آس

آس

 

 

روزنامه «ال‌موندودپورتیوو» تیتر «ادای احترام به مسی» کنار عکسی از این ستاره روی جلد برده و از هواداران خواسته با هجوم به ورزشگاه نوکمپ برای تماشای بازی تیمشان مقابل لاکرونیا در لالیگا به تشویق مسی به خاطر درخشش در ال‌کلاسیکوی هفته جاری مقابل رئال مادرید بپردازند.شکست تیم دیگو سیمئونه در زمین خودش مقابل ویارئال به دیگر سوژه خاص روی جلد تبدیل شده و با تعجب از آن یاد شده است.

 

ال موندو

ال موندو

 

 روزنامه «اسپورت کاتالونیا» از «حداکثر فشار» نام برد؛ آن هم در اشاره به هفته‌های پایانی فصل جاری لالیگا و رقابت نفس‌گیر شده رئال مادرید و بارسلونا. مطابق انتظار در مورد 2 بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا نوشته شده است؛ جایی که بارسلونا رقیبی به نام اوساسونا را در پیش دارد و رئال مادرید به مصاف گربه سیاه سابق خود در اوایل هزاره جدید یعنی دپورتیو لاکرونیا می‌رود و هدفی غیر از پیروزی ندارد.

 

اسپورت

اسپورت

 

 روزنامه گاتزتادلواسپورت، نقل قولی از پسر سیلویو برلوسکونی، مالک سابق میلان روی جلد برد. برلوسکونی کوچک، سیلویوی بزرگ را ناجی میلان و سازنده یک تیم رویایی در دهه 90 معرفی کرد. در بخشی دیگر، مارچلو لیپی، سرمربی مشهور ایتالیایی حال حاضر تیم ملی چین به تمجید از قدرت یوونتوس در فصل جاری سری A و لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.نزدیک شدن تیم کونته به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هم از دید این روزنامه پنهان نماند.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

 اکیپ، بازی بزرگ امشب بین پاری‌سن‌ژرمن و موناکو در دومین رقابت نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه را زیرذره‌بین برده است. تیم پاریسی برای تکمیل افتخارات داخلی به بردن رقیب قدر و رسیدن به یک قدمی فتح جام حذفی نیاز مبرمی دارد. برتری آنژه مقابل گنگان در اولین بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه و رسیدن این تیم گمنام به فینال جام حذفی از دیگر اخبار مهم اکیپ محسوب می‌شود.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید