زیدان: الان همه دنیا بارسا را قهرمان می‌دانند و رئال را تیمی بی‌ارزش!

سرمربی رئال مادرید با قبول انتقاداتی که از او و تیمش به خاطر شکست اخیر برابر بارسلونا می‌شود، گفت آنقدر که برخی فکر می‌کنند این باخت به تیمش ضربه نزده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) رئال مادرید در خانه دپورتیوو لاکرونیا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، به وضعیت تیمش بعد از شکست اخیر در ال‌کلاسیکو اشاره کرد.

او گفت: وضعیت‌مان خوب است و فقط به بازی‌‌مان برابر دپورتیوو فکر می‌کنم. می‌خواهیم با حداکثر توان‌مان در این بازی تلاش کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

زیزو درباره تصمیم عجیبش برای استفاده از گرث بیل در ال‌کلاسیکو که منجر به تشدید مصدومیت و خانه‌نشینی‌ سه هفته‌ای او شده است اظهار داشت: او برای آن بازی کاملاً آماده بود. این تصمیم من بود که بازی کند چون وضعیتش قبل از بازی عالی بود و خیلی عادی تمرین کرد. برخی چیزها هستند که نمی‌شود از آنها اجتناب کرد. بیل می‌خواست بازی کند اما برای بازیکنی که مدتی طولانی به خاطر مصدومیت خانه‌نشین بوده، کار سخت است. تجربه‌ام این را به من می‌گوید که زمان ریکاوری بازیکنان با یکدیگر فرق دارد. امیدواریم بیل به زودی به جمع ما برگردد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا ضربه‌ ناشی از شکست خانگی در ال‌کلاسیکو روی عملکرد تیمش تأثیر می‌گذارد تأکید کرد: هر کسی در دنیا می‌تواند اظهارنظر کند. ما فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم. ال‌کلاسیکو سه امتیاز داشت که از دست رفت. الان همه تصور می‌کنند که بارسلونا قهرمان لیگ می‌شود و رئال مادرید هم تیمی کاملاً بی‌ارزش است اما من می‌دانم که اینطور نیست. چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که هیچ تغییری در روندی که تا الان داشته‌ایم به وجود نیاورند و به کارشان ادامه دهند. فکر نمی‌کنم که تیمم به سبب فشار ال‌کلاسیکو خسته‌تر شده باشد. بالعکس، تیمم را از نظر فیزیکی در سطحی بسیار خوب و دارای تمرکز کافی می‌بینم.

زیدان برای آن دسته از کسانی که از تاکتیک‌هایش در ال‌کلاسیکو انتقاد می‌کنند چه پاسخی دارد؟ او در جواب این پرسش عنوان کرد: اوضاع همین است. ما باید تحمل پذیرش انتقادات را داشته باشیم. زمانی که می‌بازیم باید انتقادات را بپذیریم. انتقادات به ما انگیزه و نیروی بیشتری می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید