ایسکو برای تمدید قرارداد با رئال مادرید به توافق رسید

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها که تا چندی پیش شایعه خروجش از سانتیاگو برنابئو به گوش می‌رسید، اکنون در آستانه عقد قراردادی جدید با این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فصل پرفراز و نشیب ایسکو در رئال مادرید قرار است پایانی خوشحال  کننده برای هواداران این تیم داشته باشد چرا که زمزمه‌هایی از توافق او با کهکشانی‌ها برای تمدید قراردادش به گوش می‌رسد.

رئالی‌ها قصد دارند با ایسکو قراردادی 5 ساله ببندند که او را تا سال 2022 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نگه می‌دارد و حقوقش را هم به دو برابر میزان فعلی افزایش می‌دهد و آن را به 6 میلیون یورو می‌رساند تا در جدول پردرآمدترین بازیکنان تاریخ باشگاه رتبه ششم را بعد از کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرث بیل، سرخیو راموس، تونی کروس و لوکا مودریچ داشته باشد.

ایسکو در ابتدای فصل شرایطی نه چندان جالب داشت چرا که زیدان به او برای بازی در ترکیب اصلی اعتماد نداشت. اکنون اما مدتی است که ایسکو به یکی از مهره‌های کلیدی زیزو تبدیل شده هرچند او در ال‌کلاسیکو بر خلاف میل اکثر هواداران رئال در ترکیب قرار نگرفت و خیلی‌ها این را به عنوان یکی از دلایل شکست خانگی کهکشانی‌ها می‌دانند.

هافبک پیشین مالاگا مشتریان زیادی داشته که مهمترین آنها منچسترسیتی، یوونتوس و لیورپول بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید