پیروزی هاکی بازان ایرانی مقابل مالزی در مسابقات جام ملت‌های آسیا

تیم ملی هاکی سالنی ایران در اولین گام خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۷ به برتری دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ملی‌پوشان هاکی سالنی ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، به مصاف مالزی رفت و توانست این تیم را با حساب ۱۱ بر صفر شکست دهد.

ملی‌پوشان هاکی ایران فردا پنجم اردیبهشت ماه به مصاف قطر خواهند رفت.

هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا با حضور هشت تیم در دو گروه از چهارم لغایت هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی دوحه قطر در حال برگزاری است. ملی‌پوشان هاکی ایران در گروه A با تیم‌های ملی مالزی، عمان و قطر (میزبان مسابقات) هم‌گروه‌اند. تیم‌های ملی قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و تایلند نیز در گروه B قرار دارند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ آلمان است که تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی را به دست می‌آورند. تیم ملی هاکی ایران شش دوره قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است.

یعقوب بهرامی، امیر اروئی، نیما حیدری، بهنام سعدی، حمید نورانیان، عباس اروئی، محسن بهلولی، سیدمحمد قریشی، نوید طاهری راد، علیرضا چزانی شراهی، بهداد بیرانوند، وحید صمدی اسامی ملی‌پوشان هاکی سالنی ایران است و اسفندیار صفایی به عنوان سرمربی، ابوالفضل یوسفی و مسعود بهلولی به عنوان مربی، حمیدرضا بخارایی، هادی شریعتی به عنوان سرپرست این تیم را در این رقابت ها همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید