سرمربی الاهلی: استقلال بهترین تیم گروه است

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات با بیان اینکه آماده‌ایم حداکثر امتیاز بازی با استقلال را بگیریم گفت: استقلال بهترین تیم گروه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کوزمین اولاریو در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم. به اعتقاد من استقلال بهترین تیم گروه است. قطعا در بازی فردا فشار زیادی به تیم ما وارد می‌شود چه از سوی استقلال و چه از سوی تماشاگرانش اما اعتقاد دارم که تیم ما آماده است و تلاش می‌کنیم حداکثر امتیاز را از بازی فردا بگیریم چون کمک زیادی به صعود ما از گروه خواهد کرد. استقلال تیم خوبی دارد اما الاهلی هم دارای بازیکنانی است که تجربه حضور بین‌المللی دارند.

سرمربی الاهلی در پاسخ به این سوال که به نظرتان کدام در این گروه شانس بیشتری برای صعود به دور بعدی دارند گفت: الان خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. نتیجه بازی فردا قطعا در سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده تاثیرگذار خواهد بود اما همه چیز روز آخر مشخص می‌شود.

وی با اشاره به حضور دیرهنگام تیمش در ایران خاطرنشان کرد: این برنامه تیم ما است که معمولا در همه بازی‌ها اجرا می‌کنیم. ما یک روز مانده به بازی به ایران آمدیم و الان هم می‌بینید که در نشست خبری حاضر شدم و به سوالات شما پاسخ می‌دهم. بعدازظهر هم یک جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم ما تاخیری داشته باشیم و دیر به تهران آمده باشیم.

اولاریو در مورد بازی کردن مقابل تیم‌های ایرانی نیز گفت: از حضور در ایران احساس ویژه و بسیار خوبی دارم، من با هر تیمی که مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفتم شاهد بودم که تیم‌های ایرانی واقعا فوتبال بازی می‌کنند و ورزشگاه‌هایشان معمولا مملو از جمعیت می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید