برانکو: تنها هدف پرسپولیس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:مهم ترین کاری که بعد از ورود سعی کردم انجام بدهم، دادن ثبات و ذهنیت برد به بازیکنان بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: بازیکنان هر تیمی وقتی متحد باشند نتیجه اش موفقیت است. شما ببینید.از دروازه بان ما بیرانوند تا خط حمله مان مهدی طارمی و علیپور رابطه خوبی با هم دارند.حتی وقتی تمرین تمام می شود، بیشتر اوقات و زمان استراحت هم با هم هستند.خب این رابطه خوب بین بازیکنان وجود داشت و ما فقط سعی کردیم از نظر فنی و آمادگی بدنی آنها را به یک سطح بالاتر ببریم اما بزرگ ترین اعتبار این قهرمانی به هواداران ما می رسد. هواداران ما در طول فصل حتی یک روز هم به این موضوع فکر نکردند که ما ممکن است قهرمان نشویم. همین اعتماد به نفس را به داخل زمین هم تزریق کردند. دسیمای باشگاه را فتح کردیم و آن را به هواداران تقدیم می کنیم.

وی درباره مصادف شدن قهرمانی پرسپولیس با عید پاک گفت:این بهترین هدیه ای بود که در تمام عمرم در عیدپاک گرفتم. معمولا وقتی ایران هستم، یک جمع خودمانی از کروات هایی را می شناسم و در عید پاک به خانواده ام دعوت می کنم. خوشحالم در آن شب ساعات ها برای شان حرف زدم.

سرمربی پرسپولیس افزود: رشد صعودی پرسپولیس در فصل گذشته خیلی زیاد بود. از انتهای جدول تا شانس اول قهرمانی. اما حتی وقتی که در جدول رتبه خوبی نداشتیم هم من و هم مدیریت باشگاه اعتماد داشتیم که به کاری که شروع کرده بودیم. دهمین قهرمانی پاسخ این اعتماد متقابل بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان بود. سال گذشته مبنای قهرمانی در روز آخر تفاضل گل بود اما امسال نتیجه بازی رو در رو قهرمان را در صورت امتیازهای مساوی تعیین می کرد. قانونی که اگر پارسال هم وجود داشت ما قهرمان شده بودیم.

وی ادامه داد: وقتی به پرسپولیس آمدم، باشگاه در نتیجه گیری مشکل داشت. مدام بین رتبه های هشتم و نهم جا به جا می شد و تیم ثبات نداشت. مهم ترین کاری که بعد از ورود سعی کردم انجام بدهم، دادن ثبات و ذهنیت برد بازیکنان بود. پرسپولیس جزو معدود باشگاههایی است که در لیگ از بازیکنان خارجی استفاده نمی کند و فصل را با یک گلر ذخیره کروات به پایان بردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد پنج ساله با سرخپوشان بیان داشت: الان صحبت درباره تمدید قرارداد زود است. باشگاه نگاه بلندمدت دارد و این یکی از خوبی های ثبات در فوتبال ایران است. در پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داریم و تا الان همه چیز بین ما خوب پیش رفته است. اما پیشنهادهای دیگری هست که به آنها فکر نکرده ام. ضمن اینکه من پارسال یک قرارداد دو ساله بستم و هنوز یک سال دیگر آن باقی مانده است.پس نیازی نیست به اتفاقات پنج سال بعد فکر کنیم.

برانکو درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز دو مسابقه دیگر مانده و خبر خوب برای ما این است که همه چیز دست خودمان است. اینکه بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم به پیروزی در دو مسابقه آینده بستگی دارد.با اینکه در گروه مرگ قرار داریم و بدشانسی مقابل الریان هم روی عملکردمان تاثیر داشت اما از امروز تنها هدف پرسپولیس صعود به مرحله بعدی مسابقات است.این پرسپولیس پتانسیل خیلی بالایی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید