حرف های انریکه پس از پیروزی در ال کلاسیکو

سرمربی بارسلونا معتقد است این باشگاه بخشی از تاریخ درخشانش را مدیون مهاجم آرژانتینی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته سی و سوم لالیگا توانست در لحظات آخر رئال مادرید را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند. لوییس انریکه پس از بازی گفت: بازی‌ها در هفته‌های پایانی از حساسیت زیادی برخوردارند. نیاز داشتیم برای کسب سه امتیاز بجنگیم. هر دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند و سطح بازی خیلی بالا بود. بازی فوق العاده‌ای بود. شب بزرگی برای بارسلونا و کاتالانی‌ها بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: هیچ‌کس در قدرت مادرید شک ندارد. این تیم یکی از بهترین‌های جهان است و هر ساله جام کسب می‌کند. مادرید تیمی قوی است. امشب ما به پیروزی باور داشتیم چون می‌خواستیم به هوادارانمان این برد را هدیه بدهیم.  آن‌ها حتی زمانی که از یوونتوس شکست خوردیم ما را تشویق و حمایت کردند.

انریکه مادرید را بهترین تیم جهان در شوت‌زنی عنوان کرد و گفت: این تیم از کمترین فرصت‌ها استفاده می‌کند و به حریف خود ضربه می‌زند. به همین خاطر یکی از تیم‌های سطح بالای جهان محسوب می‌شود. زمانی که بازی دو بر دو مساوی شد خیلی بد دفاع کردیم.
سرمربی اسپانیایی در پایان درباره مسی اظهار کرد: مسی تا لحظات پایانی بازی می‌تواند تعیین کننده باشد. او بهترین بازیکن جهان در همه ادوار است. مسابقات زیادی را تماشا کردم. او تفاوت زیادی با بازیکنان برتر دنیا دارد. مسی پانصدمین گلش را به ثمر رساند. بارسلونا در طول تاریخ تیم فوق العاده‌ای بوده است اما بخشی از آن را مدیون مسی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید