سعید آقایی بازیکن آزاد است

هر چند امروز صبح خبر آمده که باشگاه گسترش فولاد اعلام آمادگی کرده در صورتی که سعید آقایی بخواهد به تیم دیگری برود، مشکلی از طرف این باشگاه برای او ایجاد نشود اما بهتر است بدانید که سعید آقایی بازیکن آزاد محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  سعید آقایی سال گذشته برای اینکه بتواند به تراکتورسازی بپیوندد، یک چک یک میلیارد تومانی به باشگاه گسترش فولاد داده است. این چک برای خرید مدت زمان باقیمانده قراداد او با گسترش فولاد بود.

در صورتی که آقایی در پایان فصل بخواهد به تیم دیگری بپیوندد، ماجرای چک به او ربط نمی کند چرا که او یک بازیکن آزاد است. این بدهی بابت دو بار انتقال قرضی از گسترش فولاد به تراکتور بوده است (یک بار امسال و یک بار سال گذشته) و در واقع این بدهی ربطی به سرنوشت آقایی ندارد. او بخواهد می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد یا در تراکتورسازی تبریز بماند. این یک مساله بین دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز است.

اگر گسترش بخواهد شکایتی هم بکند باید از تراکتورسازی شکایت کند. اما چون این دو تیم همشهری هستند، گسترش هرگز این کار را نخواهد کرد. گفته می شود مبلغ بدهی چیزی حدود یک میلیارد تومان است.

در هر حال طبق شنیده ها و آخرین اخبار، سعید آقایی با پرسپولیس تمام کرده و پس از پایان فصل با این تیم قرارداد می بندد.

 

دیدگاه تان را بنویسید