مربی تیم ملی والیبال: باید از تجریه موسوی و معروف استفاده کرد

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر بازیکنانی مثل معروف و موسوی در اختیار داریم که در اوج تجربه خود هستند، ما باید در کنار آنها از جوان‌ها استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیمان اکبری در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی والیبال گفت: هر مربی برای خود روش خاصی دارد، تا بازیکنانش را برای مسابقات پیش رو از نظر جسمی و روحی آماده کند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه از مراحل اولیه تمرین بسیار خوب پیشرفت کردیم و امیدوارم با انگیزه و تلاش بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسیم، تنها مشکل ما آسیب‌دیدگی بازیکنان بود که خوشبختانه همه آنها رو به بهبودی هستند. 

اکبری در مورد عملکرد ایران در لیگ جهانی والیبال 2017 گفت: پیش‌بینی نتایج تیم ملی بسیار سخت است چون تیم ملی ایران در حال حاضر جزو قدرت‌های دنیا به حساب می‌آید و حریفان ما شناخت خوب و کاملی از ما دارند همین موضوع کار ما را در مسابقات بسیار سخت می‌کند. 

مربی تیم ملی والیبال افزود: سرپرست فدراسیون والیبال تجربه تغییر نسل در تیم ملی را دارد ولی ما در حال حاضر بازیکنانی مثل معروف و موسوی در اختیار داریم که در اوج تجربه خود هستند، ما باید از آنها حداکثر استفاده را بکنیم و در کنار آنها از جوان‌ها استفاده کنیم. با برنامه‌ریزی کولاکوویچ می‌توان به آینده تیم ملی امیدوار بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید