سعداوی: مسئولیت شکست فولاد را می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مسئولیت شکست مقابل استقلال خوزستان را بر عهده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  نعیم سعداوی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این برد را به حریف تبریک می‌گویم و مسئولیت شکست تیمم را می‌پذیرم.  مسئولیت این باخت را تماماً بر عهده می‌گیرم و در کنار این موضوع به تیم استقلال خوزستان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. آنها به این سه امتیاز احتیاج داشتند. ما هم برای کسب سه امتیاز این بازی وارد میدان شده بودیم.

وی  ادامه داد: در نیمه اول بازی تماماً در کنترل ما بود، ولی روی یک اشتباه گل خوردیم. تلاش کردیم گل را جبران کنیم، اما با توجه به اینکه نقاط قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم متأسفانه باز هم پذیرای گل شدیم. ساختار تیم ما بعد از این گل به هم ریخت، حریف‌مان اما ابزار کافی و خوبی برای ضدحمله در اختیار داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: این تمام سرمایه‌ای است که ما در اختیار داریم. موجودی ما همین بازیکنان جوان هستند که یک مقدار باید بیشتر تجربه کسب کنند. قطعاً این بازیکنان می‌توانند در آینده به مهره‌های خوبی برای فوتبال ایران مبدل شوند.

سعداوی همچنین تصریح کرد: در مجموع شاگردانم تلاش خود را کردند، ولی با توجه به جوانی تیم فشار کار روی تعداد خاصی از بازیکنان بود که متأسفانه در این بازی به طور کلی تخلیه شدند و بازی همیشگی‌شان را به نمایش نگذاشتند. پرونده این بازی بسته شد و حالا باید به فکر بازی آینده‌مان باشیم و سعی کنیم وضعیت‌مان را در جدول بهبود بخشیم.

وی در واکنش به اعتراض برخی تماشاگران به کادر فنی تیم فولا خوزستان اظهار داشت: طبیعی است که تماشاگران از نتیجه راضی نباشند. در کل نمی‌توان گفت که اینها هواداران تیم فولاد نیستند. وقتی یک نفر پیراهن تیمی را می‌پوشد و روی سکو قرار می‌گیرد قطعاً هوادار است، اما برخی از هواداران ما تکلیف خودشان را نمی‌دانند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: به اعتقاد من یک هوادار از لحظه اول بازی تا سوت پایان باید تیم خودش را تشویق کند، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی از هواداران ما که تکلیف‌شان با خودشان روشن نیست، وقتی به گل می‌رسیم ما را تشویق می‌کنند و وقتی گل می‌خوریم شروع به اعتراض می‌کنند و وقتی مجدداً گل می‌زنیم باز هم تشویق می‌کنند! به هر صورت امیدوارم که این عزیزان به فکر آرامش و تشویق تیم باشند.

سعداوی در مورد مسائل پیش آمده در چند هفته اخیر گفت: بعد از انجام مصاحبه‌ها و مسائل مختلفی که مطرح شد جلسه‌ خوبی در هیئت مدیره داشتیم و قرار گذاشتیم تا انتهای فصل آرامش‌مان را حفظ کنیم و از مصاحبه‌هایی که شرایط را به‌هم می‌زند، خودداری کنیم. وقت برای بیان نقاط ضعف بسیار است و پس از پایان لیگ اگر مسائلی باشد مطرح خواهیم کرد.

وی در خاتمه بیان کرد: ابتدای مصاحبه‌ام گفتم تمام مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم و تنها این جمله را می‌گویم که ای کاش خیلی‌ها خیلی از مسائل را می‌دانستند. بدون اغراق به این نکته اشاره می‌کنم که من، مربیان، بازیکنان و تمام دست‌اندرکاران این تیم در این مدت یک دفعه هم کم نگذاشتند و همه تلاش می‌کردند که تیم بهترین نتیجه را بگیرد. باز هم می‌گویم مسئولیت این شکست با من است و هیچ توجیهی در این مورد ندارم. به امید اینکه بعد از پایان فصل مقابل هیچ‌کسی شرمنده و سر افکنده نباشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید