تکواندوی نوجوانان آسیا ــ قزاقستان

کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره دیگر برای نوجوانان ایران

در پایان نخستین روز از نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، هوگوپوشان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره این رقابت‌ها شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 42-، 44- و 63- کیلوگرم در گروه دختران برگزار شد که امیر ولی‌پور (وزن 45- کیلوگرم)، حمیدرضا صدری (وزن 48- کیلوگرم)، مبینا نژاد کته‌سری (وزن 42- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (وزن 44- کیلوگرم) و زهرا شجاعی (وزن 63- گیلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان بودند.

مبینا نژاد کته سری و زهرا شجاعی راد موفق شدند دو مدال طلا را به نام ایران ثبت نمایند، مهلا مومن‌زاده و حمیدرضا صدری نیز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند اما امیر ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا (پنج‌شنبه) و در دومین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 46-، 49- و 52- کیلوگرم دختران و 51-، 55- ، 68-، و 73- کیلوگرم پسران برروی شیاپ چانگ می‌روند که زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی در گروه دختران و حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری و محمد حسین یزدانی در گروه پسران نمایندگان کشورمان هستند که به مصاف رقیبانشان می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید