مرفاوی: درباره عمران‌زاده فکر دیگری به ذهنمان خطور نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد، تیمش شرایط سختی در مقایسه با حریف فردای خود خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم. هر کدام از تیم‌های صبا و سپاهان شرایط خاص خود را دارد. شرایط ما البته سخت‌تر است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

وی افزود: در این اواخر با تیم‌هایی بازی داریم که بالای جدول هستند و دیدارهایی سخت محسوب می‌شوند. این تیم‌ها از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند که البته ما نیز مقابل چنین تیم‌هایی کیفیت خوبی از خود نشان دادیم. امیدوارم مقابل سپاهان بازی قابل قبول و با برنامه‌ای ارائه دهیم و 3 امتیاز بازی فردا را از آن خود کنیم. از بازی مقابل استقلال هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم و شایستگی آن را داشتیم اما امتیازی کسب نکردیم. فردا بازیکنان با انگیزه و با تمام وجود به زمین می‌روند و از شخصیت و توانایی‌های خود دفاع خواهند کرد.

وی در خصوص نقش تماشاگران در بازی فردا تصریح کرد: همانطور که بعد از مسابقه مقابل تراکتورسازی از مردم قم تشکر کردم و اعلام کردم که کنار ما باشند تا بتوانیم با حمایت این عزیزان با انگیزه و روحیه بیشتری مقابل تیم‌ها به میدان برویم از مردم عزیز قم تقاضا دارم که فردا به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق و از صبا حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعد با روحیه و شرایطی بهتر به کار خود ادامه دهیم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

سرمربی صبا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تأثیر غیبت حنیف عمران‌زاده در بازی صبا مقابل سپاهان با بیان اینکه این بازیکن در دفاع صبا بازیکنی تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ما باید با نبود حنیف شرایط خوبی داشته باشیم. منکر زحمات او در چند بازی گذشته نمی‌شوم او خیلی به ما کمک کرده است اما امیدوارم بازیکنانی که به جای او به میدان می‌روند بتوانند به خوبی جای حنیف را در ترکیب تیم پر کنند و شرایط فنی خوبی داشته باشند.

مرفاوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کنید که حرکت حنیف مقابل استقلال عمدی بوده است، گفت: با حنیف در استقلال هم کار کرده‌ام و در چند مسابقه‌ای که در صبا بوده زحمت زیادی برای تیم ما کشیده است اما بازیکنان بزرگ اشتباهات بزرگ هم می‌کند که می‌تواند به تیم ضربه بزند. نمی‌توانم در این خصوص چیز دیگری بگویم و می‌گویم که کار او اشتباه بوده است. انسان جایزالخطا است و همه ما اشتباه می‌کنیم و باید تاوان بدهیم. او اشتباه کرد و شرایط ما مقابل استقلال سخت شد. انشاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم این اشتباهات را جبران کنیم اما ما این حرکت‌ها را به دید اشتباه می‌بینیم و فکر دیگری در این خصوص به ذهنمان خطور نمی‌کند. می‌دانیم بازیکنانمان با تمام وجود بازی می‌کنند و امیدوارم اشتباهاتمان را کاهش دهیم.

وی در خصوص استفاده از رضا عنایتی در بازی‌های آینده با بیان اینکه اگر صبا به او نیاز داشته باشد از او استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در آینده راه‌حل‌هایی پیدا کنیم تا از توانایی‌های او استفاده کنیم. عنایتی در بازی با استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او به ما خیلی کمک کرده و به عنوان یک بزرگتر و کسی که می‌تواند در زمین مدیریت قابل قبولی ارائه دهد عملکرد قابل قبولی ارائه داد. امیدوارم همه با هم موفق باشیم.

سرمربی صبا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر در باشگاه صبا بمانید به تیم‌های پایه صبا اهمیت می‌دهید یا خیر، تصریح کرد: من همیشه سعی کرده‌ام به تیم‌های پایه اهمیت دهم و عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشم. هر جا باشم به این عمل می‌کنم و اگر قسمت باشد از بازیکنان پایه در تیم صبا استفاده خواهیم کرد. خاطره خوبی که در مس کرمان داشتم چند بازیکن امید را به تیم بزرگسالان دعوت کردم و این بازیکنان یکسال کنار تیم اصلی در تمرین و اردو بودند. همه آنها موفق شدند، به ما کمک کردند و در نهایت به تیم‌های دیگر رفتند. همیشه باید رابطه خوبی بین تیم‌های پایه و بزرگسالان باشد. ما از تیم‌های پایه امیرحسین جدی، شکری و حسن کریمی را به تیم بزرگسالان دعوت کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید