جام قهرمانی به شهرداری ساری رسید

در پایان دومین و آخرین روز از مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر، تیم‌های ایران و ارمنستان در ۵ وزن ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۸۰- و۸۷- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر (G1) از روز گذشته (یکشنبه) با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به میزبانی هیئت تکواندو استان مازندران و در سالن «سیدرسول حسینی» شهر ساری برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در 8 وزن جهانی 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و به مدت دو روز برگزار می‌شود که امروز (دوشنبه) و در دومین و آخرین روز از این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 58-، 63-، 68-، 80- و87- کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند و درنهایت تیم‌ شهرداری ساری از ایران 3 مدال طلا و لوازم خانگی کن از ایران و ارمنستان یک مدال طلای این رقابت‌ها را کسب نمودند.

در رقابت های روز دوم و در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی از ایران (شهرداری ساری )صاحب گردن آویز طلا شد، محمد المحروقی از عمان به مدال نقره رسید و روان حسینو از آذربایجان و عبدل وهاب از افغانستان – کابل بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 63- کیلوگرم سروش احمدی از ایران - شهرداری ساری  قهرمان شد، امیر حسین محمدخانلو از ایران – تیم لوازم خانگی کن از بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و احمدعلی بخشی از افغانستان الف و عمران علی از هندوستان سوم شدند.

در وزن 68- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی از ایران - تیم شهرداری ساری عنوان قهرمانی را بدست آورد، کنستانتین چمالدیس از یونان نایب قهرمان شد و امیرمحمد بخشی از ایران - تیم لوازم خانگی کن و از سارگی وادازاریان از ارمنستان به مدال برنز رسیدند.

اما در وزن 80- کیلوگرم بهزاد ایلخانی از ایران – لوازم خانگی کن طلایی شد، امیرحسین امیدی از ایران – شهرداری ساری بر سکوی دوم قرار گرفت و محمد مرتضایی از ایران - تیم لوازم خانگی کن و گرچکین بوگدان از روسیه سوم شدند.

همچنین در وزن 87- کیلوگرم آرسن گریگوریان از ارمنستان قهرمان شد، روسلان ترخو از روسیه مدال نقره کسب کرد و مصطفی قرلاق از افغانستان - کابل و ویسام دهیر حبیب از عراق – پلیس از مدال برنز و عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت های جام فجر بهترین های این رقابت ها نیز معرفی شدند.

در این دوره از رقابت ها ابولفضل یعقوبی به عنوان فنی ترین بازیکن جام فجر انتخاب شد. 

فیض الله نفجم به عنوان برترین مربی برگزیده شد.

ماریا براوو از اسپانیا به همراه علی بانی سرخی به عنوان داوران برتر معرفی شد.

عنوان تیم اخلاق نیز به روسیه رسید.

این دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید