افشاگری آنچلوتی درباره بازیکنی که باعث اخراج او از رئال مادرید شد

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که یکی از بازیکنان سابقش در این تیم، مسبب اخراج او از جمع کهکشانی‌ها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نزدیک به دو سال از زمانی که کارلو آنچلوتی در کمال تعجب از سرمربیگری رئال مادرید برکنار شد، او اکنون فاش کرده است که چه داستانی سرآغاز خروج او از جمع کهکشانی‌ها شد.

آنچلوتی یک سال پس از پایان دادن به انتظار 12 ساله رئال مادرید برای کسب دسیما (دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا) اخراج شد که این اتفاق خیلی‌ها را غافلگیر کرد. او اما در کتاب شرح حالش نوشته است که چه اتفاقی افتاد که رابطه‌اش با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به تیرگی گرایید و در نهایت منجر به اخراج او شد.

کارلتو در کتاب شرح حالش با عنوان «رهبری آرام: قلب‌‌ها، یادها و بازی‌های پیروز» نوشته است:  همه چیز خوب بود اما مشکلات بزرگی پیش آمد. اولین آنها زمانی به وجود آمد که یوفا یک گزارش آماری منتشر کرد که نشان می‌داد مدت زمان تمرینات تیم ما از سایر تیم‌های اروپایی کمتر است. ما 22 بازی متوالی برده بودیم و این بدان معنا بود که ما کارمان را خوب انجام داده بودیم اما به محض اینکه باختیم و گزارش آماری یوفا منتشر شد، باشگاه مرا تحت فشار قرار داد و گفت که باید بیشتر تمرین کنیم. نظر من اما کاملاً برعکس بود. من معتقد بودم که بازیکنانم باید استراحت کنند چون ما یک ماه خسته کننده و پر از مصدومیت را سپری کرده بودیم و من می‌دانستم که اگر آن روند ادامه پیدا کند، لالیگا را از دست می‌دهیم. آمارهای یوفا به من ثابت کرد که مسئولان باشگاه رئال مادرید به آن آمار و ارقام بیشتر از کاری که من داشتم انجام می‌دادند، اعتماد دارند.»

آنچلوتی سپس مشکل دوم و جنجالی‌تری که مسبب اخراجش شد را توضیح داده است. او نوشته است: مدیر اجرایی باشگاه به من گفت که رئیس باشگاه (فلورنتینو پرس) می‌‌خواهد با من صحبت کند. زمانی که به دفتر رئیس رفتم به من گفت که گرث بیل با او تماس گرفته و گفته است که در بازی چهارم ژانویه (برد 2 بر یک رئال برابر والنسیا در ورزشگاه مستایا) تعویض شده است. مدیر برنامه بیل گلایه کرده بود که گرث بیل می‌خواهد نقشی مرکزی‌تر در تیم داشته باشد. رئیس به من گفت که چه کاری می‌توانم برای بیل انجام دهم و پاسخ من این بود «هیچ چیز»! من نمی‌توانستم در اواسط فصل سیستم بازی تیمم را تغییر دهم. از آن زمان به بعد رابطه من و رئیس دیگر هرگز مانند قبل نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید