عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس: خبرهای خوبی در راه است

فرشید گل زاده از تدوین برنامه‌های پنج و ۱۰ ساله برای وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشید گل‌زاده پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه امروز در رابطه با برنامه‌های پنج و 10 ساله برای باشگاه بود و اینکه راهکارهایی به کار ببریم تا در صورت تغییر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در سال‌های آتی این طرح ادامه داشته باشد. اهم آنها برنامه‌های پنج ساله برای قرارداد بازیکنان و 10 ساله برای باشگاه خواهد بود.

وی در مورد اینکه با تغییرات زیادی که این سال‌ها در بخش مدیریتی پرسپولیس ایجاد شده است، شاید این طرح‌ها هم اجرا نشود، گفت: با توجه به این موضوعات، قصد داریم زیرساخت حرفه‌ای برای باشگاه به یادگار بگذاریم. توفیقات خوبی با حضور علی‌اکبر طاهری در باشگاه به وجود آمده و او یکی از بهترین دوران مدیریتی‌اش را تجربه می‌کند. در نظر داریم دستاوردهایی برای باشگاه باقی بگذاریم که تبدیل به برنامه بلند مدت شوند و هم اینکه از تغییرات زیاد آسیب نبیند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره در این زمینه خیلی در جریان برنامه‌ریزی فدراسیون و سازمان لیگ نیست و چندان اطلاعی نداریم.

گل‌زاده در پاسخ به این سؤال که درباره وضعیت مالی و بحث پاداش بازیکنان چه تصمیمی گرفته شد، گفت: جلسه امروز در رابطه با مسائل مالی نبود.

وی در واکنش به این سؤال که هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تمدید قرارداد بازیکنانی چون سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا هستند، تصریح کرد: طاهری به اتفاق برانکو در حال برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه هستند. هواداران نگران این موضوعات نباشند. عملکرد طاهری نمی‌تواند برای آنها نگرانی ایجاد کند و این اعتماد  را خواهد داد تا اتفاقات خوبی رخ دهد. خبرهای خوبی برای هواداران در راه است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اسپانسرهای باشگاه برای فصل آینده عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بلند مدتی که قصد داریم به کار ببریم در رابطه با ساختار اقتصادی خواهد بود. قطعاً برنامه‌های متنوعی برای باشگاه در نظر گرفته می‌شود تا به یک اسپانسر وابسته نباشد و بتواند از مدل‌های متنوع استفاده کند.

گل‌زاده در پایان در پاسخ سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرار است تعداد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس افزایش یابد یا خیر، گفت: این مسئله دست ما نیست و در اختیار وزیر ورزش و جوانان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید