استقبال استقلالی‌ها از استقلالی های سابق

هواداران استقلال از بازیکنان صبای قم که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را داشتند به شدت استقبال کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درحالی که کمتر از سی دقیقه تا آغاز دیدار تیم های استقلال و صبای قم باقی مانده است، حدود چهار هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

- پیش از آغاز این دیدار غلامرضا عنایتی که قرار است امروز با هواداران استقلال خداحافظی کند در رختکن استقلالی‌ها حاضر شد و عکس یادگاری با کادر فنی این تیم گرفت.
- در تیم صبای قم چهار بازیکن حضور دارند که سابقه بازی در استقلال را دارند. این چهار بازیکن یعنی محسن فروزان، حنیف عمران زاده، میثم مجیدی و غلامرضا عنایتی به شدت از سوی حاضران در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفتند.
- حنیف عمران‌زاده با لباس آبی رنگ به گرم کردن خود پرداخت تا تعصب خود را به استقلال نشان دهد. او در زمان گرم کردن به گرفتن عکس سلفی با بخشی از هواداران مشغول شد.
- زمانی که بازیکنان و کادرفنی استقلال تشویق می‌شدند، عکس العمل پادوانی جالب بود و وقتی که این بازیکن مورد تشویق قرار گرفت، به شکل نظامی به هواداران استقلال ادای احترام کرد.
- حدود ۱۰۰ هوادار صبای قم بیرون محوطه ورزشگاه آزادی حاضر هستند و می‌خواهند با حضور در جایگاه ۳۶ به تشویق تیم خود بپردازند.
- یک هوادار معلول هوادار استقلال با همکاری مسئولان برگزاری بازی موفق شده تا در کنار نیمکت آبی‌های پایتخت مستقر شود.
- در تیم صبای قم محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی، مهران امیری، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، امید جهانبخش، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی حضور دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید