اندونزی و برونئی به مدال طلای سه فرم تالو دست یافتند

ششمین دوره رقابت های بین المللی ووشو جام پارس با درخشش چشم بادامی‌های شرق آسیا در بخش تالو آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این دوره از رقابت ها صبح امروز با حضور ووشوکارانی از عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان و  دو تیم از کشورمان در سالن غدیر سمنان آغاز شد.

در آغاز این رقابت ها تالوکاران به میدان رفتند که تاکنون سه مدال طلای ابن بخش را نمایندگان اندونزی و برونئی کسب کرده اند. در رقابت های فرم «چانگ چوان»، «محمد صالیحین» از برونئی با امتیاز ۹،۴۸ به مدال طلا دست یافت و «مصطفی حسن زاده» از پارس جنوبی با امتیاز ۹،۳۴ به مقام دوم و مدال نقره رسید. «سیدامین حسینی» از افغانستان هم مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

در رقابت های فرم تای چی چوان، «بوبی گوناوان» از اندونزی با کسب امتیاز ۹،۵۴ به مدال طلا دست یافت، «علی وطن خواه» از پارس جنوبی نقره ای شد و «لیمپد پوکبام» از هند مدال برنز را از آن خود کرد.

اندونزی در بخش تالو دومین طلا را در فرم «چانگ چوان» کسب کرد. «ادگار موروالو» از اندونزی با امتیاز ۹،۴۱ بر سکوی اول ایستاد و به مدال طلا دست یافت. «آکماد هولائفی» دیگر تالوکار اندونزی با امتیاز ۹،۳۹ به مدال نقره رسید و «سیدمحمد حسینی» از پارس جنوبی با امتیاز ۹،۳۱ به مدال برنز دست یافت.

این دوره از رقابت ها در بخش ساندا و فرم های باقی مانده تالو در حال پیگیری است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید