واکنش سرپرست سیاه جامگان به جایگاه این تیم در لیگ برتر

سرپرست تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد که نماینده مشهد در لیگ برتر خواهد ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آرمین رهبر درباره تساوی سیاه‌جامگان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: از نتیجه بازی ناراضی نیستیم. در پنج هفته‌ای که اکبر میثاقیان هدایت تیم را برعهده داشته، مقابل تیم‌های قدرتمند استقلال، استقلال خوزستان، سپاهان و نفت‌تهران شکست نخوردیم. سیاه‌جامگان با نتایجی که کسب کرده، شخصیت خوبی گرفته و اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: با توجه به نوع امتیازاتی که در هفته‌های پایانی تقسیم خواهد شد، در لیگ برتر می‌مانیم، در واقع هر طور شده باید بمانیم. برای دیدار خانگی مقابل پیکان می‌دانیم 20 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند تا از سیاه‌جامگان حمایت کنند. تلاش ما این است که پیش از مصاف هفته پایانی با پرسپولیس وضعیت‌مان مشخص شود.

سرپرست تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: مشکل ما کمبود بازیکن است، بازیکنان زیادی بنا به دلایل مختلف از دست داده‌ایم که کار را مشکل کرده است. با این وجود، شرایط تیمی ما خیلی خوب است و بازیکنان به اتحاد و همدلی رسیده‌اند. بازیکنان درمای 40 درجه آبادان را تحمل کردند و زمانی که به مشهد رسیدیم، بخاری‌های مردم روشن بود! بازیکنان تغییر آب‌وهوا را تحمل کردند تا تیم نتیجه بگیرد. از طرفی با وجود کمبود بازیکن، میثم حسینی را هم به خاطر مصدومیت در بازی با نفت از دست دادیم، اما مطمئن هستم بازیکنان با انگیزه زیاد جای خالی او را پُر خواهند کرد.

رهبر با تأکید بر اینکه سیاه‌جامگان در لیگ خواهد ماند، گفت: احساسی صحبت نمی‌کنم، شکل تیم ما با حضور اکبر میثاقیان تغییر کرده است. در پنج دیدار گذشته به همه تیم‌ها گل زده‌ایم. برابر نفت آبادانی به تساوی دست یافتیم که پرسپولیس را شکست داده بود.

وی درباره اعتراض باشگاه صبای قم به عدم برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی برابر سیاه‌جامگان و پاسخ علی عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان گفت: سوءتفاهمی میان مدیرعامل ما و صبای قم پیش آمد. باید طوری رفتار کنیم که حرفه‌ای باشد تا برای دیگران الگو باشیم. برخی مواقع باید با ادبیات و شرایط بهتر صحبت کرد تا سوء‌تفاهمی بوجود نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید