سعداوی: برای اینکه مانند گذشته شویم صبر، حوصله لازم است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همتای خود در تیم نفت تهران تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نعیم سعداوی پس از تساوی 2 - 2 تیمش در خانه نفت تهران اظهار داشت: قبل از اینکه به بازی بپردازیم، باید به دایی به خاطر مسائلی که در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کند و مشکلاتی که در تیم نفت وجود دارد، تبریک بگویم. از این جهت که اگر بتوانید با این همه مشکل تیمی این‌چنینی را جمع و جور کرده و آماده کنید، جای تبریک دارد، تیمی که مهره‌هایی را در اختیار دارد که هر کدام از آنها می‌توانند هر لحظه نتیجه یک بازی را تغییر بدهند.

وی در ادامه افزود: از تماشاگرانی که با تمام سختی‌ها خودشان را به ورزشگاه رساندند و از دقیقه یک تا آخر مسابقه ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. در نیمه اول حریف از تجربه خود استفاده کرد و از حداقل موقعیت‌های خود حداکثر استفاده را برد. در مجموع بازی متعادلی بود. برای نیمه دوم برنامه خاصی طراحی کرده بودیم و سهم ما در خلق موقعیت‌ها و مالکیت توپ و بازی خوب به مراتب بیشتر بود.

وی با تمجید از بازیکنان جوان تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: باید به بازیکنان جوان‌مان که شجاعانه و بدون ترس تفکرات کادر فنی را پیش بردند و بازی جانداری ارائه دادند، تبریک بگویم. آینده فولاد متعلق به همین جوانان است. آنها به خوبی جواب اطمینان ما را دادند و آینده متعلق به آنهاست.

«بازی نفت - فولاد جذاب بود و همه از تماشای آن لذت بردند»، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این جمله افزود: فکر می‌کنم در این مسابقه در کسب سه امتیاز بدشانس بودیم. اگر شانس با ما یار بود و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم چه بسا سه امتیاز را کسب می‌کردیم. مقابل سپاهان نیز با همین کیفیت بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. متأسفانه امتیازات مفتی را از دست می‌دهیم. البته لیگ هنوز تمام نشده و سه بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. ما تا آخرین لحظه و با تمام وجود با همین بازیکنان جوان تلاش می‌کنیم روزهای خوبی برای باشگاه فولاد رقم بزنیم.

سعداوی در خصوص اینکه خوزستان مهد فوتبال ایران است و زمانی فولاد در آسیا هم حضور داشت و اکنون فکر می‌کند چه اتفاقی باید رقم بخورد تا فولاد دوباره به همان زمان برگردد، گفت: من تشکر می‌کنم از سؤال خوبی که مطرح شد، چون به صورت حساس و ریز اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می‌خورد، رصد می‌شود. درست است که خوزستان تا حد زیادی مهد فوتبال کشور است و این جوان‌ها امروز این را نشان دادند. دیدید که جوان‌های بسیار خوبی در تیم ما بودند و امروز هم از بازیکنان جوان به خوبی استفاده کردیم. ما سه بازی دیگر پیش‌رو داریم و با قدرت می‌جنگیم تا از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: فقط یک مقدار صبر، حوصله، حمایت و پشتیبانی لازم است تا فولاد دوباره به شرایط گذشته برگردد. در آکادمی‌مان جوان‌ها به خوبی کار می‌کنند و اگر بتوانیم از هر جهت برنامه‌ریزی خوبی در این آکادمی داشته باشیم، می‌توان روزهای خوبی را برای باشگاه دید. می‌توان با یک برنامه‌ریزی خوب به آن چیز که شایسته باشگاه و تیم فولاد خوزستان است، رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید