حضور ۲ بازیکن پرسپولیس در تیم منتخب

قرمزپوشان تهران با وجود توقف مقابل حریف قطری‌شان، در تیم منتخب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) فهرست بازیکنان تیم منتخب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که در آن نام محسن مسلمان و حسین ماهینی به چشم می‌‌خورد.

هافبک و مدافع پرسپولیس در حالی در این فهرست قرار گرفته‌اند که پرسپولیس هفته گذشته در بازی خانگی‌اش برابر الریان قطر به تساوی بدون گل بسنده کرد.

در همین حال سایت AFC گزارشی آماری از بازی‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده است که در بخش ضریب استفاده از موقعیت‌های گلزنی، تیم فوتبال استقلال که در ازبکستان، از لکومتیو تاشکند یک امتیاز گرفت، در رده سوم قرار دارد. آبی‌پوشان تهران از 23 درصد از موقعیت‌های خود برای به ثمر رساندن گل استفاده کرده‌اند و از این حیث پایین‌تر از اوراوا ردز دایاموند ژاپن با 35 درصد و آدلاید یونایتد استرالیا با 26 درصد قرار دارند.

در رده‌بندی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در جاری بر اساس موقعیت‌های گلزنی نیز تیم فوتبال پرسپولیس با 16 موقعیتی که در بازی برابر الریان داشت، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

سایت AFC فهرست بهترین بازیکنان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را هم منتشر کرده است که در آن محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس با 8 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. کو سئونگ بئوم، مهاجم تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی که این هفته دو گل به ثمر رساند، با کسب 9.3 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید