مورینیو: مشکل‌مان یکسره نکردن کار حریفان و گلزنی است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از نتیجه تیمش برابر اندرلخت بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ابراز نارضایتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) در بازی خارج ازخانه‌‌اش برابر اندرلخت در دور فت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در حالیکه نیمه اول را با گل هنریک مخیتاریان برده بود در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. گل میزبان بلژیکی با تنها ضربه داخل چارچوب این تیم به ثمر رسید و همین موضوع ناراحتی ژوزه مورینیو را در پی داشت.

آقای خاص در گفت‌و‌گو با شبکه BT Sport اظهار داشت: ما باید کار حریفان‌مان را یکسره کنیم. موقعیت داشتیم، بر بازی هم کنترل داشتیم اما مشکل‌مان این است که گل نمی‌زنیم و اینگونه ریسک می‌کنیم. فضاهای زیادی برای گلزنی داشتیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. موقعیت‌های‌مان فراوانی داشتیم که به خاطر کنترل نادرست توپ یا ضربات بد به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. اندرلخت تیمی سازمان یافته در خط دفاعی بود. مرتکب یک اشتباه شدیم و تاوانش را هم دادیم.

مورینیو ادامه داد: در انگلیسی ضعیفی که بلدم صحبت کنم، نمی‌توانم کلمه‌ای بهتر از درهم و برهم برای توصیف عملکرد تیمم در استفاده از موقعیت‌هایش پیدا کنم. ما باید جدی‌تر بازی کنیم. دو سه بازیکن هجومی ما دست به دست هم می دهند و موقعیتی می‌سازند اما نمی‌توانیم از آن موقعیت نهایت استفاده را انجام دهیم. مارکوس رشفورد، جسی لیندگارد، زلاتان ابراهیموویچ و آنتونی مارسیال همگی شبیه هم بودند اما آنهایی که پشت سرشان قرار داشتند، بسیار منسجم بودند و با تمرکز بازی می‌کردند. مدافعان ما کارشان را با جدیب انجام دادند اما آنهایی که باید کار حریف را تمام می‌کردند، این کار را انجام ندادند.

آقای خاص با اشاره به بازی برگشت هم تأکید کرد: ما در اولدترافورد بازی را هجومی آغاز خواهیم کرد هر چند همین امشب هم همه چیز برای کسب نتیجه فراهم بود. نتیجه بازی بد نیست اما باید به مراتب بهتر از این‌ها می‌بود. من اگر جای مدافعان منچستریونایتد بودم از هم‌تیمی‌هایم در خط حمله ناراحت می‌شدم چون آنها کاری که می‌بایست را انجام ندادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید