علی دایی: آنقدر نگرانی داریم که داوری در آن گم است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد بدون شک گذشت زمان نشان خواهد داد چه کسانی به پرسپولیس خدمت و چه کسانی خیانت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، دیدار دو تیم نفت و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) ۲۵ فروردین در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

علی دایی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: هفته های پایانی لیگ است. امیدوارم این هفته‌ها به خوبی و خوشی تمام شود. یک بازی حساس در خانه داریم. در هفته‌های اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم ولی تمریناتمان را ادامه‌ دادیم و به امید پیروزی به زمین بازی می‌رویم. سعی می‌کنیم در این بازی برعکس هفته‌های قبل سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که سرنوشت نفت در سال آینده چطور است نیز گفت‌: همین امسال مشخص نیست چه برسد به سال آینده.

او درباره داوری‌ها هم اظهار کرد: نگران داوری هستیم. از حالا نمی‌توانم درباره داور دیدار فینال جام حذفی صحبت کنم. اگر کمیته داوران بهترین داوران کشور را به کار ببرد، مشکلی پیش نمی‌آید.

دایی درباره عدم نتیجه گیری نفت در هفته‌های اخیر گفت: این مسئله دیگر لوث شده است. وقتی شما ۴ ماه حقوق نگیرید، می‌توانید کار کنید. همه تیم ها یک تغذیه دارند ولی باور می‌کنید ما همین را هم نداریم؟ بزرگان تیم، هر روز یکی تغذیه تیم را می‌آورد. شما از این تیم چه توقعی دارید؟ فردا باید با لباس قرمز بازی کنیم ولی جوراب را نداریم. یک نفری آمده و با ما صحبت کرده ولی جلسات بی‌خودی بوده است. قرار بود دوشنبه اتفاقاتی بیفتد که دوشنبه شده چهارشنبه و الان شده شنبه. یک سوال دارم. در آن بیانیه کدام چیزی که گفتند عملی شده؟ گفتند با قدرت مدیر را انتخاب می‌کنند ولی الان تنها با قدرت تغذیه تیم را قطع کردند. تا الان سرپرست داشته است و الان همان را هم ندارد. سوال دارم فدراسیون با چه کسی مکاتبه می‌کند؟ شما با این سوالات روح و روان مرا خراب می‌کنید.

او در  پاسخ به اینکه این رفتارها برای لجبازی با اوست، اظهار کرد: نه چه لجبازی‌ای! آنها با دست خالی آمدند تیم گرفتند. تیم مگر مال من است که با من لج کنند؟ تیم اگر فینال جام حذفی قهرمان شود، مطمئنا قیمت تیم بالاتر می‌رود. نماینده‌ای هم که گذاشتند و در کمیته انضباطی آمد امضا کرد، به ما گفت خودم پول می‌آورم. آن زمان رفت پول بیاورد که تا الان نیامده است.

دایی در پاسخ به این سوال که تا به حال گلرخسار را دیده است یا خیر هم گفت‌:  تا به حال ندیدم. اگر دیدید به من هم خبر بدهید. تیم به این بزرگی را به شرکتی دادند که هیچ کاری نکردند. گلرخسار در ایران حضور ندارد و مهم نیست که من او را ببینم یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نفت درباره شهریاری، سرپرست سابق نفت نیز اظهار کرد: مدیرعامل نداشتیم. شهریاری را مالک باشگاه گذاشتند و آخر سر هم مالک باشگاه باید جوابگو باشد. کدام مدیرعاملی می‌تواند ۸۰ درصد قراردادها را برای تیمی بیاورد؟ فکر نمی‌کنم شهریاری با آن همه تجربه گفته باشد ۸۰ درصد پول را او می‌آورد.

دایی در واکنش به انتقادات نسبت به مهدی طارمی و همچنین اظهارات یکی از مسئولان پرسپولیس (محمدعلی ترکاشوند) مبنی بر اینکه عالیشاه و نواللهی به پرسپولیس خیانت کردند، عنوان کرد: الان هم مدیران پرسپولیس فکر می‌کنند که ما غریبه هستیم. طارمی بازیکن بزرگی است. او در هر بازی گل زده  ولی حالا آمده پنالتی‌ خراب کرده است. خودم انتقاد دارم که چرا باید در این بازی حساس چیپ بزند. نمی‌دانم چه کسی در سر این پسر می‌خواند که این طور کند ولی من قبول ندارم که از او اینطور انتقاد شود. در مورد خیانت هم گذشت زمان نشان می‌دهد چه کسی خیانت کرده است. جوانانی که آمدند با جان و دل برای این تیم زحمت کشیدند، چرا باید این آقا بیاید و به او چنین تهمتی بزند. این بازیکنان در این تیم زحمت کشیدند و همیشه در کنار این تیم بودند. به غیر از باغیرت، به نوراللهی و عالیشاه نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. این آقایان از کجا آمدند که چنین صحبتی می‌کنند؟

دایی ادامه داد: این آقایان سرشان برای تیم شکسته؟ آورده این آقایان چه بوده است؟ آورده آنها این بوده که یکی از پسران آقایان در مجموعه ۳۰۹۰ استخدام شود و پول‌ها را جابجا کند. آورده‌شان این بوده که دو بازیکن را از اوکراین بیاوردند و اصلا مشخص نشد که چقدر گرفتند  و چطور قراردادشان فسخ شد. این‌ها را گذشت زمان نشان می‌دهد. به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم. اگر این تیم قهرمان نمی‌شد، چطور این آقایان می‌خواستند این مسائل را پنهان کنند؟ البته این مسائل بعدا مشخص می‌شود. کارهایشان را پشت سر قهرمانی و عالیشاه و نوراللهی پنهان می‌کنند. چون دیدند که تیم دارد قهرمان می‌شود، دارند این مسائل را مطرح می‌کنند؟ گذشت زمان مشخص می‌کند چه کسی به این تیم خدمت کرده و چه تیمی خیانت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید