بوفون: بارسلونا کماکان بهترین تیم جهان است

کاپیتان متعصب یوونتوس پس از پیروزی مقابل بارسلونا گفت: عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بارسلونا بود که موفق شد آبی-اناری‌ها را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان متعصب تورینی‌ها پس از این بازی حرف‌هایش را با موقعیت تک به تکی که از اینیستا گرفت شروع کرد و گفت: واقعا این توپ بسیار سختی بود. شما در این لحظه درباره تصمیم گیری صحبت می‌کنید ولی شما باید در ثانیه واکنش نشان دهید و زمانی برای تصمیم گیری نیست.

وی افزود: زمانیکه می‌خواهم ثابت کنم که آرزویی را به همراه تیمم دارم پس باید توپ‌های سخت را مهار کنم و سطح بالایی از خودم ارائه دهم تا بتوانم به یوونتوس کمک کنم. عملکرد یووه در این بازی تصادفی نبود بلکه نتیجه کار و تلاش است. در این بازی هیچ ترسی از رقیب نداشتیم و بازی سطح بالایی ارائه دادیم در نهایت موفق شدیم با نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

کاپیتان یووه در ادامه درباره تفاوت بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 با این دیدار گفت: در دیدار امروز ما آگاهی بیشتری داشتیم و سطح مطلوب خود را ارائه دادیم و با تعصب ظاهر شدیم اما به نظرم بارسلونا همچنان بهترین تیم دنیا است.

جی‌جی در پایان درباره درخشش دیبالا در این بازی گفت: او در این چند وقت اخیر انگیزه دوچندانی داشته است و امروز نشان داد که می‌توانید به راحتی او را در میان 5 بازیکن برتر جهان و به نظر من حتی می‌توانم بگویم او جزو 3 بازیکن برتر جهان است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید