اتفاقی عجیب در اردوی روئینگ تیم ملی/ تعدادی از بازیکنان مسموم شدند!

تعداد زیادی از ملی‌پوشان روئینگ ایران که در مریوان تمرینات خودشان را پیگیری می‌کنند، دچار مسمومیت شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در شرایطی اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران در مریوان پیگیری می‌شود که تعداد زیادی از ملی‌پوشان دچار مسمومیت شده‌اند. این موضوع باعث شد برخی از آنها راهی بیمارستان شده و تحت نظر پزشک معالج قرار بگیرند.

در همین راستا طاهر کبوتری سرمربی تیم ملی روئینگ مردان گفت: چند تن از ورزشکاران تیم ملی دچار مسمومیت شدند که هنوز علت این موضوع مشخص نشده است. از ورزشکارانی که دچار مسمومیت شده‌اند نمونه‌گیری صورت گرفته و ما منتظر اعلام نظر پزشکان هستیم که دلیل این مسمویت غذایی یا موارد دیگر است.

وی ادامه داد: مسمومیت پاروزنان طوری بود که تنها 2-3 نفر از بچه‌ها نتوانستند تمرین کنند اما با وجود مسمومیت، سایر بچه‌ها در تمرینات حضور پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان ایران با بیان اینکه مسمومیت خیلی حاد نبوده است، اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق مسئولان پزشکی و بهداشتی شهرستان مریوان در اردوی تیم ملی حاضر شدند و بررسی‌های لازم را انجام دادند.

کبوتری در پایان تصریح کرد:‌ شرایط اردوهای تیم ملی بسیار خوب است. از نظر آب‌وهوایی، محل خواب، پیست و خوراک شرایط خیلی خوبی داریم.

امینی: اطلاع دقیقی ندارم و موضوع حادی نیست

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص مشکل پیش آمده در اردوی تیم ملی روئینگ آقایان گفت: از جزئیات این موضوع اطلاعات دقیقی ندارم اما فکر نمی‌کنم موضوع خیلی حادی باشد.

وی ادامه داد: چیزی که می‌دانم این است شرایط میزبانی مریوان بسیار عالی است. از فرماندار، شهردار و سایر دوستان مریوانی، کمال تشکر و قدردانی را دارم چرا که آنها بهترین میزبانی ممکن را از قایقرانان ما داشته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید