سعداوی:شایدمشکل من هستم، عقلم قد نمی دهد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، تیمش با شناخت کافی به مصاف سپاهان رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نعیم سعداوی بعد از دیدار تیمش با سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: ما در این بازی از حریف‌مان شناخت داشتیم. سپاهان تیمی است که از بازیکنان و مربیان خیلی خوبی برخوردار است. ما از لحاظ بازیکن در مضیغه بوده و هستیم، اما در کل شاگردانم امروز خیلی خوبی بازی کردند.

وی افزود: ما امروز انتحاری بازی کردیم و از هر جهت برای برد به میدان رفته بودیم. مطمئن باشید هیچ تیمی تا این اندازه سپاهان را تحت فشار قرار نداده بود. امروز روز خوب دروازه‌بان حریف بود و عملکرد عجیب و غریبی داشت. او توپ‌هایی را گرفت که کار هر دروازه‌بانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: من صحبتی که می‌خواهم اینجا انجام دهم این است که ما امروز عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما حرف من این است آنهایی که با تیم همدل نیستند، منظورم افرادی است که از همین مجموعه خودمان هستند. آنها اگر نمی‌توانند با تیم یکدل و همدل شوند آن‌وقت من مجبورم در مورد خیلی از مسائل شفاف‌سازی کنم. امروز شما دیدید چقدر تیم ما عملکرد خوبی داشت و تمام هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند از تماشای یک فوتبال زیبا لذت بردند.

سعداوی ادامه داد: ما باید قدر بازیکنان جوان تیم‌مان را بدانیم، چرا که آنها آینده این فوتبال هستند. باید این دسته از نفرات تیم من به اندازه‌ای که شایسته‌شان است مورد حمایت قرار گرفته و با آنها برخورد شود. من لازم می‌دانم از مسئولان ورزش استان تشکر کنم که امروز به جای مسئولان باشگاه به رختکن تیم ما آمده و به بچه‌ها خسته‌ نباشید گفتند. بازیکنان ما انتظار غیر از این از مسئولان ندارند. چه بسا یک خسته نباشید معمولی می‌تواند خیلی از مشکلات روحی بازیکنان را حل کند.

وی درباره شعارهایی که امروز در ورزشگاه غدیر علیه‌اش سر داده شد، خاطرنشان کرد: من قبلاً هم در مورد چنین مسائلی صحبت کرده بودم. در واقع یک بار در نیم‌فصل و بار دیگر بعد از بازی با سیاه‌جامگان صحبت کردم و حتی استعفا هم دادم. آن موقع گفتم اگر قرار است شرایط تغییر کند من بروم، چرا که در آینده به مشکل بر می‌خوریم. در همین راستا جلسات متعددی را برگزار کردیم و قرار بر این شد همه مجموعه یکدل شویم و از این طریق مشکلات حل شود، اما واقعیت این است که شرایط به همان شکل باقی است و شاید مشکل من هستم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: امیدوارم قدر این هواداران خونگرم، جوانان مستعد و آینده‌دار را بدانیم. شما خودتان می‌دانید خیلی ساده نیست مقابل تیم پرقدرتی چون سپاهان این‌قدر خوب بازی کرد و موقعیت ایجاد کرد. بچه‌های ما امروز واقعاً سنگ تمام گذاشتند و مستحق رفتارهای به مراتب بهتر از این هستند. در نیم‌فصل اول ما خیلی موقعیت ایجاد می‌کردیم و در گلزنی هم موفق بودیم، اما در نیم‌فصل دوم و علی‌الخصوص بازی امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سعداوی تأکید کرد: دلیل اینکه این همه موقعیت از دست می‌دهیم را من نمی‌دانم. مطمئن باشید شاگرادان من هم نمی‌دانند، اما یک چیزی را خوب می‌دانیم وقتی قرار باشد یک تیم موفق باشد باید همه مجموعه آن متحد و یکدل باشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آینده‌اش در فولاد تصریح کرد: شما شک نکنید من پایان قراردادم که 4 بازی باقیمانده است نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم، اما اگر آنهایی که در باشگاه اختیار دارند نخواهند که بمانم کاری از دستم بر نیامده و از تیم می‌روم.

 

دیدگاه تان را بنویسید