حسن‌زاده: امکان لغو محرومیت رحمتی وجود ندارد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که دروازه‌بان استقلال یک جلسه دیگر محروم است و این محرومیت باید اعمال شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعلیق رای رحمتی وجود دارد یا خیر، گفت: تجدید نظر خواهی ویژه سید مهدی رحمتی حدود یک ماه پیش درست مقارن با اولین بازی آسیایی استقلال بود، مطرح و مردود شد.

وی گفت: امکان هرگونه مساعدت قانونی و معلق کردن یک جلسه محرومیت سید مهدی رحمتی وجود ندارد چرا که در همین فصل، این بازیکن سابقه محرومیت و سابقه تعلیق داشته است. با توجه به اعلام قبلی، تاکید می کنم که در دو جلسه محرومیت انضباطی این دروازه بان، هیچ تغییری ایجاد نشده و علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز در مسابقه شهرآورد و یک جلسه محرومیت تعلیقی باقیمانده از ابتدای فصل، ایشان باید دو جلسه محرومیت انضباطی رای دربی را هم متحمل شود که از آن دو جلسه یک جلسه گذشته و یک جلسه باقیمانده هم باید اجرا شود. هیچ راهکار قانونی برای لغو و یا تعلیق این یک جلسه وجود ندارد.

حسن‌زاده ادامه داد: نکته دوم در خصوص اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان به محرومیت از تماشاگر بوده که باید بگویم، از زمان صدور رای تا به امروز (10 فروردین ماه) پرونده به کمیته استیناف ارسال شد، باشگاه صنعت نفت نسبت به تجدید نظر خواهی و تکمیل نواقص از جمله تحویل فیش هزینه تجدید نظر خواهی اقدام نکرده بودند که پس از تذکرات مکرر، پرونده تکمیل و به کمیته استیناف ارسال شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص رای نساجی مازندران و خونه به خونه بابل باید بگویم، همانطور که قبلا در سایت فدراسیون اعلام شده کمیته انضباطی رای مقتضی را صادر کرده که پس از اعتراض پرونده به کمیته استیناف ارسال شد و آن کمیته در بررسی اولیه دستور تکمیل برخی نقایص از جمله کمبود امضاهای ذیل دادنامه را متذکر شده که آن هم دیروز (9 فروردین ماه) در کمیته انضباطی بررسی و پرونده تکمیل و مجددا به کمیته استیناف ارسال شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید