مهاجری: با شکست دادن صبا به بقای تیم سیاه جامگان کمک می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امیدواریم با شکست دادن صبا، به بقای سیاه جامگان کمک کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری پیش از بازی پدیده و صبا گفت: ابتدا سال نو که همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا بود را تبریک می‌گوییم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید. از هیئت فوتبال مشهد تشکر می‌کنم که هماهنگی لازم را انجام دادند تا با توجه به شرایط بد جوی بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم با شکست دادن صبا، به بقای تیم سیاه جامگان کمک کنیم و 2 نماینده از خراسان در فصل بعد نیز داشته باشیم. جوانان بسیاری داشتیم که در بازی‌های اخیر نیز بسیار خوب ظاهر شدند ولی اگر جوانان راه خود را گم کنند، با توجه به شایسته سالاری از ترکیب تیم دور می‌شوند. ما در کنار این جوانان از بازیکنان با تجربه‌ای مانند محسن یوسفی و مجتبی روشنگری استفاده می‌کنیم تا به حداکثر توانمان برسیم.

سرمربی پدیده در رابطه با تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر، گفت: این تعطیلات طبیعتا تاثیر گذار خواهد بود و اثرات منفی خواهد گذاشت. تا 27 اسفند تمرینات را انجام دادیم و سعی کردیم پس از تعطیلات نیز تست‌هایی را از بازیکنانمان بگیریم تا شرایط آنها را بسنجیم ولی تنها نکته مثبت این است که این تعطیلی‌ها برای همه تیم‌ها بوده است.

مهاجری در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: محرومی در این بازی نداریم ولی عبدالله حسینی مصدوم است و خوشحالیم که حسین مرادمند آماده شده است.

وی راجع‌به بازی پدیده - صبا، گفت: نتایج خوبی در دوره برگشت و شرایط کنونی آنها در جدول در بازی فردا تاثیرگذار نیست چراکه موفق شده‌اند تیم‌هایی همچون ذوب آهن و سیاه جامگان را شکست دهند. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و پیروز از میدان خارج شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید